تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6

قیمت سیب زمینی از فردا در همه میادین تره بار، ۱۰ هزار تومان است

  • کد خبر : 2082
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
قیمت سیب زمینی از فردا در همه میادین تره بار، ۱۰ هزار تومان است

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی گفت:مصوبه ای دیگر نیز مجوز امکان ورود ۱۰۰ هزار تن سیب زمینی به کشور در صورت نیاز است که میتواند کمک کننده باشد. قیمت مصوبی که برای همه مردم باید عرضه شود، ۱۰۰۰۰ تومان است

به گزارش اصناف شهر، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی از برگزاری نشست فوق‌العاده قرارگاه امنیت غذایی پیرو دستور رئیس جمهوری به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص بازار محصولات کشاورزی خبر داد.

علیرضا رضازاده گفت: در این نشست قرار شد ۱۰۰ هزار تن سیب‌زمینی از مزارع گواهی شده خارج از کشور با رعایت اصول قرنطینه‌ای و تحت نظارت سازمان حفظ نباتات برای مصارف صنعتی، خوراکی و بذری وارد کشور شود.

وی افزود: همچنین تعیین عوارض صادراتی برای صادرات سیب‌زمینی در دستور کار کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی قرارگرفت.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که از شنبه هفته آتی سیب‌زمینی با قیمت ۱۰ هزار تومان در سطح میادین تره‌بار عرضه می‌شود، تصریح کرد: مقرر شد سامانه بازارگام توزیع هوشمند سیب‌زمینی با قیمت ۹ هزار و ۸۰۰ تومان برای تحویل درب منازل را از امروز آغاز کند.

رضازاده در ادامه از توزیع ۲۰۰ هزار تن برنج تایلندی، پاکستانی و هندی تا شب عید در بازار خبر داد.
به گفته وی، همچنین قرار شد فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سازمان میادین تره‌بار تهران، برنج خارجی با نرخ تنظیم بازار به مصرف کنندگان عرضه کنند.مشاور وزیر خاطرنشان کرد: با توجه به نبودکمبود برنج و ذخایر بالای ۳۰۰ هزار تنی برنج ایرانی در مازندران و گیلان، عرضه گسترده برنج ایرانی نیز از هفته آینده توسط اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اتحادیه استان‌های مازندران و گیلان انجام می‌شود.

وی با اشاره به توزیع هوشمند برنج تایلندی، هندی و پاکستانی به درب منازل، یادآور شد: این برنج‌ها با تخفیف ویژه توزیع می‌شود.

رضازاده، نظارت سازمان تعزیرات حکومتی بر بازار و برخورد جدی با گرانفروشی و احتکار برنج را از دیگر مصوبات این نشست عنوان کرد.

وی گفت: واردات برنج از پاکستان نیز در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=2082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.