تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
5

قیمت پرشیا در یک هفته ۲۷ میلیون تومان کاهش یافت

  • کد خبر : 4805
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
قیمت پرشیا در یک هفته ۲۷ میلیون تومان کاهش یافت

آقای سعید موتمنی گفت: در حال حاضرخودرو‌هایی مانند پژو ۲۰۶ و سمند به دلیل کاهش عرضه فاکتور نمی‌شوند و قیمتشان کاهش نیافته است. پژو پرشیا با افزایش عرضه، ۲۷ میلیون تومان در یک هفته کاهش یافته است. همچنین ۲۰۷ اوتومات هم از ۵۶۰ میلیون در چند ماه اخیر به ۴۵۵ میلیون رسیده است. بدین ترتیب با افزایش عرضه، ۱۰۰ میلیون تومان در یک ماه کاهش یافت.

به گزارش اصناف شهر، به گفته موتمنی: به طور کلی اگر خودروسازان روزانه ۳۰۰ خودرو به بازار عرضه کنند، قیمت خودرو در بازار به کارخانه نزدیک خوهد شد.دیگر شاهد اختلاف قیمت ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیونی بین کارخانه و حاشیه بازار نخواهیم بود. همچنین از طرفی خریدار نیز در بازار وجود ندارد و رکود حاکم است.یکی از دلایل کاهش نیافتن قیمت خودرو نیز وجود برخی دلالان در بازار است.
­رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو این را هم گفت:قرار بود روز گذشته مصوبات و مشخصات واردات خودرو مشخص شود که تا این لحظه خبری نشده است. به نظر من باید نیاز کشور از طریق بازار داخل یا خارج تامین شود تا کمبودی در بازار خودرو احساس نشود، ولی اگر واردات خودرو به مرحله اجرا دربیاید احتمال کاهش ریزش قیمت خودرو‌های داخلی زیاد است.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=4805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.