تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4

متقاضیان نهضت ملی مسکن آورده اولیه را پرداخت کنند

  • کد خبر : 2967
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
متقاضیان نهضت ملی مسکن آورده اولیه را پرداخت کنند

محبوب حیدری روز سه‌شنبه در سفر به شهرستان کوثر افزود: احداث مسکن برای ثبت‌کنندگان منوط به پرداخت آورده متقاضیان است چرا که این طرح تقاضا محور بوده و هرچه واریزی متقاضیان بیشتر باشد تعداد واحد بیشتری احداث می‌شود.

به گزارش اصناف شهر، محبوب حیدری با اشاره به تامین زمین برای نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر گفت: تمام زیرساخت‌های لازم از قبیل آب ، برق ،گاز و زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی مربوط به نهضت ملی مسکن در این شهرستان فراهم شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل درباره اتمام عملیات اجرایی ساختمان دولت در کوثر اظهار کرد: برای اتمام سازه و عملیات نازک کاری این ساختمان بیش از۷۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که در صورت تخصیص این منابع پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری می رسد.

در قالب طرح نهضت ملی مسکن، قرار است در استان اردبیل ۸۰ هزار واحد مسکونی احداث شود. بر این اساس در بازه زمانی چهار ساله هر سال ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان اردبیل احداث خواهد شد.

در جریان سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان اردبیل چهار هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن کلنگ‌زنی شد که ۲ هزار و ۸۰۰ واحد آن مربوط به شهرستان اردبیل در شهرک‌های اندیشه، نیایش و الهیه است.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=2967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.