تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
3

واریز شگفتانه دولت برای مردم | یارانه نقدی سه برابری امشب واریز می شود؟

  • کد خبر : 3258
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
واریز شگفتانه دولت برای مردم | یارانه نقدی سه برابری امشب واریز می شود؟

یارانه نقدی ماه رمضان در این سالها به عنوان کمک هزینه معیشتی برای خیلی از خانوارهای کم درآمد بوده است و یارانه نقدی ماه رمضان برای هر فرد با توجه به تورم و سایر عوامل متغییر در نظر گرفته شده است . در رابطه با یارانه نقدی ماه رمضان در این مدت اخیر اخبار زیادی منتشر شده که هنوز عملی نشده است.علاوه بر یارانه نقدی ماه رمضان، یارانه معیشتی هم به بعضی از خانوارها تعلق میگیرد.

به گزارش اصناف شهر، یارانه نقدی ماه رمضان با دستور رئیس‌جمهور، روز جمعه مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر نفر به عنوان یارانه کمک معیشتی ماه مبارک رمضان به حساب سرپرستان خانوارهای شناسایی‌شده واریز خواهد شد.

گویا قرار است مبلغ کلیه یارانه‌ها اعم از یارانه نقدی و معیشتی یکی شود و همه در قالب یک یارانه واحد به حساب سرپرستان خانوار واریز شود. اما تغییرات جدید شامل چه مواردی است و یارانه جدید از چه زمان واریز می‌شود؟

وزارت اقتصاد و سازمان هدفمندی یارانه‌ها گویای این مطلب است که مبلغ یارانه نقدی به زودی تغییر می‌کند. یک گمانه این است که تغییر مبلغ یارانه‌ها ممکن است از فردا ۲۰ اردیبهشت ماه اعمال شود و مردم فردا به جای یارانه معیشتی ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی، یارانه جدید دریافت کنند. گمانه دیگر این است که یارانه معیشتی فردا واریز نشود و یارانه جدید ظرف یک هفته آینده واریز شود.

قرار است ابراهیم رئیسی امشب در گفتگوی زنده خبری خود با مردم جزئیات این خبر را اعلام‌ کند.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=3258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.