تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3

وجود ۱۸ هزار خانه خالی در پرند/بنگاه‌های غیرمجاز پلمب می‌شوند

  • کد خبر : 6199
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
وجود ۱۸ هزار خانه خالی در پرند/بنگاه‌های غیرمجاز پلمب می‌شوند

در شهر جدید پرند ۱۸ هزار و پردیس ۶۵ هزار واحد مسکونی خالی وجود دارد که بنا به گفته استاندار تهران قرار است تا یک ماه آینده از طریق گشتهای شناسایی مشخص شوند و از ۱۵ شهریور مشمول مالیات خواهند شد. همچنین حدود ۷۰۰۰ بنگاه معاملات ملکی غیرمجاز در استان پلمب می‌شوند.

به گزارش اصناف شهر، علیرضا فخاری ـ استاندار تهران در نوزدهمین جلسه شورای مسکن استان تهران اظهار کرد: ظرف یک ماه کاری آینده مجددا شهرداری‌های استان و شهرهای جدید میزان خانه‌های خالی را رصد کرده و آمار را به معاونت عمرانی استانداری تهران اعلام کنند. حتما دستگاه‌های کم‌کار در این خصوص مشمول اخطار خواهند شد.

این در حالی است که پردیس از وجود ۲۶۰۰ بنگاه مشاور املاک تنها در این شهر خبر داده که میزان زیادی از آن‌ها نیز غیرمجاز بوده و شهر جدید پرند نیز ۱۸ هزار واحد خانه مسکن مهر را در جلسه شورای مسکن با مستندات و جزئیات خالی اعلام نموده است.

وی به مدیران عامل شهرهای جدید پرند و پردیس دستور داد تا به صاحبان خانه‌های خالی اخطار کتبی بدهند و در صورت عدم توجه مالکان برای ثبت اطلاعات و عدم توجه پس از مهلت زمانی مقرر (یک ماه آینده) این خانه‌ها را مشمول مالیات قرار بدهند.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=6199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.