تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4

پیش فروش ۸ محصول ایران‌خودرو آغاز شد/ قرعه‌کشی ۲۷ فروردین‌ماه

  • کد خبر : 2849
  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸
پیش فروش ۸ محصول ایران‌خودرو آغاز شد/ قرعه‌کشی ۲۷ فروردین‌ماه

گروه صنعتی ایران‌خودرو از امروز (سه‌شنبه، ۲۳ فروردین‌ماه) عرضه هشت محصول خود را در طرح پیش‌فروش یک‌ساله در قالب دو بخش‌نامه پیش‌فروش و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آغاز کرد.

به گزارش اصناف شهر از ایران‌خودرو، در این دو بخش‌نامه، محصولات تارا با دنده دستی و اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دنده دستی با سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ دنده دستی مجهز به گیربکس ۶ سرعته، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و پژو ۲۰۷ اتوماتیک دو رنگ با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه شد.

مشتریان نهایی از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در روز شنبه (۲۷ فروردین‌ماه) مشخص خواهند شد. مراسم قرعه کشی از طریق سایت رسمی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.
متقاضیان می توانند از امروز به مدت سه روز، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

پیشتر «منوچهر منطقی» معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص برنامه‌های وزیر صمت برای صنعت خودرو گفت: وزیر صمت به‌درستی حذف تدریجی قرعه‌کشی در سال ۱۴۰۱ را مطرح کرده‌اند و در ماه‌های آینده متناسب با افزایش عرضه خودروهای مختلف، پاسخ مناسبی به تقاضای بازار داده می‌شود.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=2849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.