تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
3

کدام واحدهای مسکونی شهر پردیس مشمول مالیات می شود؟

  • کد خبر : 2075
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
کدام واحدهای مسکونی شهر پردیس مشمول مالیات می شود؟

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با اعلام اینکه طی ۲ سال آینده پردیس تبدیل به شهری با تمامی امکانات زیربنایی و روبنایی خواهد شد، از اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی برای واحدهایی که بیش از ۲ سال در پردیس خالی مانده‌اند خبر داد.

به گزارش اصناف شهر، بنا به اعلام وزارت راه و شهرسازی، پیمان پیرفرشی با اعلام اینکه طی ۲ سال آینده پردیس تبدیل به شهری با تمامی امکانات زیربنایی و روبنایی خواهد شد، از اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی برای واحدهایی که بیش از ۲ سال در پردیس خالی مانده‌اند خبر داد.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص تصفیه‌خانه شماره ۲ پردیس با اشاره به اینکه کار روزانه در حال پیگیری است، گفت: دو لاگون تصفیه فاضلاب در اسفند و قبل از اتمام سال در پردیس راه‌اندازی می‌شود تا امکان انتقال فاضلاب میسر شود.

پیرفرشی در خصوص تازه‌ترین وضعیت تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس توضیح داد: اتمام واحدهای باقیمانده مسکن مهر، پروژه به پروژه، بلوک به بلوک و واحد به واحد در حال انجام است که اینکار با اولویت رفع نواقص واحدهای تحویلی، واحدهایی که در آستانه تحویل هستند، تامین منابع مالی برای تکمیل واحدهایی که در مرحله سفت کاری هستند انجام می‌شود تا مشکلات مردم حل شود.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های مسکن مهر پردیس پیشرفت ۹۰ درصد به بالا دارند و در همه فازها، زیرساخت‌های آب، برق، گاز، فاضلاب، شبکه آب، شبکه فاضلاب کار شده است. همچنین برنامه‌ریزی شده تا همزمان با تکمیل واحدها، مشکلات زیرساختی نیز برطرف شود.
سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه ۲۰ قرارداد مشارکتی برای تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی پردیس به ارزش بیش از ۴ هزار میلیاردتومان منعقد شده است، گفت: در خصوص پروژه‌های روبنایی همچون مسجد، مدرسه، درمانگاه، فضای سبز و سایر خدمات عمومی در قالب بسته‌های مشارکتی کار در حال انجام است.

پیرفرشی با تاکید بر اینکه در دو سال آینده که محصولات پروژه‌های مشارکتی شهر به ثمر می‌نشیند پردیس به شهری با همه امکانات و خدمات زیربنایی و روبنایی تبدیل خواهد شد از تعامل مناسب با شهرداری در خصوص تحویل خدمات شهری پردیس خبر داد.

وی در خصوص تعیین تکلیف واحدهای خالی پردیس نیز اعلام کرد: در حدود ۲ تا ۳ هزار واحد در شهر پردیس هستند که عموما در اختیار دلالان قرار دارد و مالکان آن‌ها واحدها را تحویل نگرفته اند و این واحدها مرتب در حال خرید و فروش است و منجر به سکونت نشده است. در این باره تصمیم بر آن است تا واحدهای مسکونی خالی پردیس که بیش از ۲ سال خالی باشند در قالب قانون مالیات بر خانه‌های خالی مشمول جریمه و مالیات می‌شوند. این واحدها به امور مالیات معرفی خواهند شد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=2075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.