تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
8
کشف ۹ هزار عدد ماسک غیر بهداشتی در جنوب تهران

کشف ۹ هزار عدد ماسک غیر بهداشتی در جنوب تهران

  • کد خبر : 807
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
کشف ۹ هزار عدد ماسک غیر بهداشتی در جنوب تهران
رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شناسایی یک کارگاه تولیدی ماسک‌های غیربهداشتی و دستگیری مالک آن خبر داد و گفت: از داخل کارگاه ۹ هزار عدد ماسک غیر بهداشتی کشف شد.

اصناف شهربه گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ یزدان سلیمان آبادی بیان داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک کارگاهی در محدوده بزرگراه آیت الله سعیدی، بدون داشتن مجوزهای قانونی به تولید ماسک‌های غیربهداشتی می‌پردازد و پس از بسته بندی کردن این اقلام بهداشتی و درمانی به بازار مصرف عرضه می‌کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از مأموران پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، صحت خبر دریافتی تأیید شد، افزود: بررسی‌های مأموران نشان از این داشت، مالک کارگاه ماسک‌ها را به روشی غیر بهداشتی تولید، نگهداری و عرضه می‌کند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل کارگاه اخذ شد.

سرهنگ سلیمان آبادی تاکید کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران به محل کارگاه اعزام و در بازرسی از داخل کارگاه ۹ هزار ماسک غیر بهداشتی کشف و متهم به نداشتن مجوز از مراجع ذی ربط اعتراف کرد.

رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران افزود: با دستور قضائی محل کارگاه پلمب و مالک آن برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.