تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6

۲۳ هزار واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) به متقاضیان تحویل داده شد

  • کد خبر : 5581
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
۲۳ هزار واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) به متقاضیان تحویل داده شد
۲۳ هزار واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) امروز در آیینی با حضور آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور به متقاضیان تحویل داده شد.

هزار واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) امروز در آیینی با حضور آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور به متقاضیان تحویل داده شد.

در این مراسم که به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، به صورت ویدئو کنفرانس این خانه‌ها در استانها به خانوارهای تحت پوشش اعطا شد؛ در تهران نیز رئیس جمهور به صورت نمادین کلید سه منزل مسکونی را به متقاضیان اعطا کرد.

در این مراسم که با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، وزیر راه گزارشی از ساخت و تکمیل خانه‌های مسکن مهر ، مسکن مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی به رئیس جمهور ارایه کرد.

وی با اشاره به تحویل مسکن مهر به متقاضیان با یادآوری اینکه ۱۰ هزار واحد از این خانه ها توسط رئیس جمهور به مالکان ارایه شد، گفت: ۱۰ هزار واحد دیگر تا پایان سال افتتاح می شود و ۵ هزار واحد نیز در سایر شهرها تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می شود.

بذرپاش با بیان اینکه برای سال آینده هدف گذاری شده تا بخش قابل توجهی از واحدهای مسکن مهر به پایان برسد، افزود: بر اساس توافقی که با کمیته امداد داریم، بخشی از واحدهای مسکونی را تحویل مددجویان دهیم.

وی با یادآوری اینکه تکمیل واحدهای مسکونی مددجویان در اولویت وزارت راه و شهرسازی است، گفت: قرار است بخشی از واحدهای مسکونی فاقد متقاضی نیز به مددجویانی که در صف انتظار دریافت مسکن هستند، اختصاص یابد.

محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی و اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از دیگر حاضران در این جلسه بودند که هر کدام گزارشی از عملکرد دستگاههای تابعه خود برای رفع مشکل اقشار کم درآمد ارایه کردند.

نیکزاد با بیان اینکه همه دست به دست هم دادند تا دغدغه مسکن همه مردم بخصوص اقشار کم درآمد برطرف شود، خاطر نشان کرد که سیمان و میلگرد مورد نیاز این واحدهای مسکونی توسط بنیاد مستضعفان تامین شد و گروههای جهادی و بسیج برای ساخت به میدان آمدند.

این واحدهای مسکونی با همکاری کمیته امداد، خیرین مسکن ساز، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بسیج و قالب تفاهم نامه ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن روستایی و مددجویی ساخته شده است.

رئیس جمهور همچنین دو روز پیش و در سفر به استان بوشهر ، با حضور در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان خورموج، به صورت همزمان از ۲ هزار و ۲۲۱ واحد مسکن شهری و روستایی بهره‌برداری و دستور آغاز عملیات اجرایی ساخت ۴ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن را در استان صادر کرد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=5581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.