تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
5

آغاز بزرگترین طرح پیش فروش خودرو‌های وارداتی؛ از فردا

  • کد خبر : 5452
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
آغاز بزرگترین طرح پیش فروش خودرو‌های وارداتی؛ از فردا

آقای مهدی ضیعمی مدیر طرح واردات خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت در ارتباط زنده با شبکه خبر درباره طرح پیش فروشی که آقای امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح کرده بود به برخی از سوال ها، پاسخ داد.

به گزارش اصناف شهر، آقای امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: همراستا با راهبرد حذف قرعه کشی تا پایان امسال، عرضه سنگین خودرو در روز‌های آینده در سامانه فروش خودرو انجام می‌شود.

وی افزود: مهلت نام نویسی یک هفته است و نام نویسی در ابتدا یا انتهای هفته تاثیری در اولویت بندی متقاضیان نخواهد داشت.

قالیباف اضافه کرد: در هفته پیش رو، بزرگترین طرح فروش خودرو را در سامانه یک پارچه فروش خودرو خواهیم داشت که چند صد هزار دستگاه خودرو را در معرض فروش قرار خواهیم داد.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازان داخلی نیز تعداد قابل توجهی خودرو را در طول هفته از طریق سامانه یک پارچه فروش خودرو عرضه خواهند کرد.

قالیباف تصریح کرد: در صورتی که تعداد تقاضا بیش از تعداد عرضه باشد، متقاضیان خرید خودرو در فهرست انتظار قرار می‌گیرند و سپس تاریخی برای تحویل خودرو به متقاضی اعلام می‌گردد.

گفتگو می‌کنیم با مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت؛ چه تعداد خودرو در این نوبت پیش فروش قرار است عرضه شود؟

مهمان آقای مهدی ضیغمی مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت: در حال حاضر در این طرح با توجه به تعداد ثبت نام، تصمیم گیری خواهد شد و فعلا حداقل فروش ۱۰۰ هزار خودرو در یک بازه شش ماهه دیده شده است.

مجری: با توجه به عرضه خودروها، متقاضیانی که می‌خواهند حساب وکالتی باز کنند و پول در حساب داشته باشند، چه مبلغی نیاز هست که در حساب شان باشد؟
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مهمان: متقاضیان مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خودشان مسدود می‌کنند تا زمانی که حق تقدم مشخص شود و طبق نوبتی که مشخص شده، براساس خودرو‌هایی که عرضه و ثبت نام می‌شود، مبلغ اولیه تکمیل وجه و واریز می‌کنند.

مجری: مدتی که باید پول در حساب شخص بماند مشخص نیست چقدر طول می‌کشد؟

مهمان: افراد می‌توانند هر زمان که بخواهند پول خود را خارج کنند، اما با این کار از نوبت هم خارج می‌شوند تا زمانی که عرضه‌ها مشخص شود، در زمان ثبت نام شرکت‌ها و خودرو‌هایی که حاضر هستند، اعلام می‌شود.

مجری: ثبت نام کننده‌ها چه شرایطی باید داشته باشند؟

مهمان: شرایط عمومی که برای تمام برنامه‌های عرضه خودرو در حال حاضر اجرا می‌شود، داشتن گواهینامه و نداشتن پلاک فعال، همچنین طی ۴۸ ماه گذشته خودرو خریداری نکرده باشند و طی یک سال هم امکان انتقال سند را هم ندارند.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=5452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.