تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
3

آغاز بزرگترین مزایده خودرویی کشور در کرمان

  • کد خبر : 8561
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
آغاز بزرگترین مزایده خودرویی کشور در کرمان

صبح امروز و با حضور مسؤولان کشوری و استانی بزرگترین مزایده خودرویی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری با عرضه یک هزار و ۳۶۷ خودرو آغاز شد.

به گزارش اصناف شهر، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در سخنانی اظهار کرد: ۴۱۷ شهید مبارزه با موادمخدر در استان کرمان تقدیم شده است.

کوروش احمدیوسفی ادامه داد: در استان کرمان اقدامات بین‌بخشی واحدها برای مقابله با قاچاق موادمخدر مثال‌زدنی بوده و کشفیات بالا نشان‌دهنده عملکرد مطلوب توسط مجموعه‌های مرتبط است.

وی عنوان کرد: دو مزایده فروش خودرو در کرمان برگزار کردیم که یکی از آنها بزرگترین مزایده در عمر ستاد مبارزه با موادمخدر ریاست جمهوری بوده است.

احمدیوسفی با قدردانی از همراهی و اقدامات بین‌بخشی و به‌ویژه حمایت‌های شبانه‌روزی بخشی دادستان مرکز استان کرمان و معاونان وی برای برگزاری مزایده‌های خودرویی ابراز داشت: امروز بزرگترین مزایده خودرویی آغاز شد و یک‌هزار و ۳۶۷ خودرو را به معرض فروش گذاشته‌ایم که ۵۹ خودروی سنگین، ۱۳۳ موتورسیلکلت و بقیه خودروهای سبک هستند.

وی اظهار داشت: در این مزایده همچنین ماشین‌هایی که از سال‌های ۸۲ تا ۱۴۰۱ مانده نیز تعیین‌تکلیف می‌شود و به سرانجام می‌رسد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=8561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.