تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
3

آغاز پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی به بازنشستگان

  • کد خبر : 7070
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
آغاز پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی به بازنشستگان

نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در بازدید از شرکت صنایع کاغذسازی قائم شهر گفت: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۳۰ میلیون تومانی از تیرماه آغاز شده است و تا پایان سال در هرماه با قید قرعه به ۴۵۰ هزار بازنشسته کشوری پرداخت می‌شود.

به گزارش اصناف شهر، ترکی پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان و تامین جهیزیه دختران بازنشستگان را از دیگر اقدامات حمایتی صندوق بازنشستگی کشور اعلام کرد و افزود: عایدی حاصل از احیا و توسعه شرکت‌ها و صنایع وابسته به صندوق بازنشستگی برای حمایت از قشر بازنشستگان اختصاص می‌یابد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با بیان اینکه مازندران در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی و سلولزی از استان‌های برخوردار است و این صندوق مصمم است برای تولید و پویایی این صنایع سرمایه‌گذاری کند.

کاملی مدیرعامل شرکت صنایع کاغذسازی قائم شهر هم ظرفیت این مجموعه تولیدی را ۲۵۰۰ تن اعلام کرد و گفت: این کارخانه اکنون با ظرفیت ۷۵ درصدی برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر غیر مستقیم شغل ایجاد کردهاست.

او افزود: محصولات این شرکت علاوه بر داخل به کشور‌های پاکستان، افغانستان، ترکمنستان و سومالی صادر شده است.

کاملی طرح تولید خمیر کاغذ از کاه و کلش از برنامه‌های این شرکت است که با اجرای آن چرخه این مجموعه صنعتی و تولیدی کامل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=7070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.