تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
1

اخذ مالیات از ۶ هزار خانه خالی در شهر جدید پردیس

  • کد خبر : 8151
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
اخذ مالیات از ۶ هزار خانه خالی در شهر جدید پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تا به امروز ۱۱۰ مشاور املاک غیر مجاز در پردیس را شناسایی کرده و اقدام به اخذ مالیات از ۶ هزار خانه خالی در این منطقه کرده‌ایم.

به گزارش اصناف شهر، خلیل محبت خواه گفت: در خصوص شناسایی خانه های خالی در شهر جدید پردیس تا به امروز اقدامات بسیار موثری انجام شده و به طوری که تمامی بنگاه های مشاوران املاک غیر مجاز در این شهر را شناسایی کرده ایم.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، تا به امروز ۱۱۰ بنگاه مشاور املاک غیر مجاز شناسایی شده و اقدام ۵۶ واحد صنفی در این بخش پلمب شده است.

او می گوید: همچنین از حدود ۶ هزار خانه خالی تا به امروز مالیات اخذ کرده ایم و به سرعت این موضوع را ادامه می دهیم و اجازه نخواهیم داد با ورود دلالان وسوداگران در این بازار قیمت های واحدهای مسکن مهر در شهر پردیس روند افزایشی پیدا کند.

محبت خواه اظهار کرد: شناسایی خانه های خالی در شهر پردیس زمینه ساز جمع شدن بساط بسیاری از سوداگران و دلالانی بود که طی سال های گذشته برای متقاضیان مسکن مهر پردیس مشکل ایجاد می کردند اما در حال حاضر با اجرایی شدن این طرح و اخذ مالیات از خانه های خالی علاوه بر جمع آوری دلالان شاهد کاهش قیمت مسکن مهر این منطقه بین ۷۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان هم هستیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس بیان کرد: اجرای این طرح همچنان با جدیت ادامه دارد و اجازه نخواهیم داد در این حوزه مشکلی فراهم شود.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=8151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.