تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
2

اعتراضات معلمان در موضوع رتبه بندی تا قبل از مهرماه تعیین تکلیف خواهد شد

  • کد خبر : 7205
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
اعتراضات معلمان در موضوع رتبه بندی تا قبل از مهرماه تعیین تکلیف خواهد شد

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: رسیدگی به اعتراضات معلمان در موضوع رتبه بندی تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید تعیین تکلیف خواهد شد

به گزارش اصناف شهر، نشست بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق ۱۳ گانه کهگیلویه وبویراحمد امروز (۲۶ تیر ماه) با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، معاونت پاسخگویی به شکایات اداره کل ارزیابی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش وپرورش استان و روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق، مدیرکل نوسازی استان، رئیس دانشگاه فرهنگیان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان در محل باشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش استان برگزار شد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش در این نشست با تقدیر و تشکر از فعالیت های خوب انجام گرفته در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : موضوع پروژه مهر از مهم ترین اقدامات آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس بوده که لازم است با برنامه ریزی هوشمندانه برای آغاز مهری بانشاط تلاش شود.

«قاسم احمدی لاشکی» با بیان اینکه در پروژه مهر باید به ساماندهی نیروی انسانی توجه ویژه داشته باشیم و وضعیت ساماندهی را صرفا در زمینه معلمان محدود نکنیم و به قشر خدمات، معاونان، معلم ورزش و دیگر کارکنان توجه کنیم، افزود: باید به گونه‌ای عمل کنیم که بر تمامی اقشار فرهنگی تمرکز لازم را داشته و به بهترین نحو ممکن ساماندهی نیروی انسانی را انجام دهیم تا به مشکل برنخوریم.

وی همچنین در ادامه به مستندسازی املاک اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد دو هزار و ۱۳۰ ملک دارد که هزار و ۲۰۰ ملک دارای سند است.

احمدی لاشکی افزود: روند سند دار کردن املاک در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال ۱۴۰۱ بسیار خوب بوده و این روند با توجه به زمان‌بر بودن پروسه، در سال ۱۴۰۲ باید با برنامه‌ریزی دقیق و جدی ادامه پیدا کند تا هرچه بیشتر املاک آموزش و پرورش مستندسازی و تثبیت مالکیت شود.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش به نقش تربیت نیروی انسانی در دانشگاه فرهنگیان اشاره و بیان کرد: باید تلاش کنیم دانشگاه فرهنگیان را بیش‌از پیش احیا کنیم و فضای موردنیاز دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویر احمد با همکاری اداره کل نوسازی تامین کنیم.

وی افزود: در بحث دانشگاه فرهنگیان ما هر چقدر هزینه کنیم . سرمایه گذاری است.

احمدی لاشکی اجرای طرح رتبه بندی معلمان را کاری بزرگ و ماندگار عنوان کرد و گفت: تبیین این کار بزرگ که با مجاهدت وزیر و حمایت مجلس صورت گرفت به خوبی صورت گیرد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: فرآیند اعتراضات درحال بررسی است و تا قبل از مهرماه همه معلمان در بحث رتبه بندی تعیین تکلیف خواهند شد تا معلمان با لبخند شادی مهر را آغاز کنند.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=7205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.