تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
1

اعلام قیمت جدید گاز مایع غیریارانه‌ای در هرمزگان

  • کد خبر : 9021
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
اعلام قیمت جدید گاز مایع غیریارانه‌ای در هرمزگان

احمد سالاری فر گفت: بدین ترتیب افرادی که در سامانه سدف نام نویسی کرده اند، می‌توانند گاز مایع را به قیمت هر کیلوگرم ۲ هزار و ۵۳۶ تومان و هر سیلندرگاز ۱۱ کیلویی رابا قیمت ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری کنند.

به گزارش اصناف شهر، سالاری فر گفت: یک سیلندرگاز ۱۱ کیلوگرمی برای افرادی که به هر دلیل موفق به نام نویسی در سامانه سدف نشده اند، با قیمت غیریارانه‌ای با احتساب ۱۰ درصد افزایش قیمت، ۳۰ هزار و ۶۹۰ تومان خواهد بود.

سالاری فر افزود: از ابتدای شهریور ماه تا پایان آبان ماه اطلاعات بیش از ۳۲۰ هزار خانوار هرمزگانی در سامانه سدف ثبت شده است.

وی گفت: سامانه سدف همچنان برای نام نویسی شهروندان باز است.

سالاری فر افزود: با وجود پالایشگاه‌های بزرگ استان مانند ستاره خلیج فارس و نفت بندرعباس، هیچ گونه کمبود گازی در استان وجود ندارد و ازدحامی که از

ابتدای آذرماه مشاهده می‌شد به علت تفاوت قیمت زیاد سیلندر غیریارانه‌ای بود که حالا با کاهش قیمت، تقاضا نیز کاهش خواهد یافت.

پیش‌تر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرده بود که قیمت گاز مایع برای مصارف خارج از سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی، با نرخ صادراتی روی کَشتی محاسبه می‌شود، اما اکنون با دستور معاون اول رئیس جمهور، این افزایش نرخ تعدیل شده و فقط ۱۰ درصد گران‌تر از سامانه محاسبه می‌شود.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=9021

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.