تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
2

اعلام قیمت غیریارانه‌ای سیلندر‌های گاز مایع

  • کد خبر : 8935
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
اعلام قیمت غیریارانه‌ای سیلندر‌های گاز مایع

این شرکت در اطلاعیه‌ای که به امضای علی اکبر عرب عامری مدیر بازرگانی شرکت رسیده است قیمت مصوب فرآورده‌های نفتی از جمله گاز مایع را اعلام کرد.

به گزارش اصناف شهر، بر اساس این اطلاعیه قیمت غیریارانه‌ای یک عدد سیلندر گاز ۳ کیلویی ۶۱۵ هزار و ۶۶۷ ریال، سیلندر ۵ کیلویی یک میلیون و ۴۸۴ هزار و ۶۶۷ ریال، سیلندر ۱۱ کیلویی ۳ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۳۴۸ ریال، سیلندر ۲۵ کیلویی ۷ میلیون و ۱۴ هزار و ۵۸۶ ریال، سیلندر ۳۳ کیلویی ۹ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۲۵۴ ریال، سیلندر ۴۵ کیلویی ۱۲ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۱۰۵ ریال و قیمت یک عدد سیلندر ۵۰ کیلوگرمی گاز مایع ۱۳ میلیون و ۸۶۵ هزار و ۶۷۲ ریال درب تاسیسات تعیین شده است.

قیمت اعلام شده برای گاز مایع درب تاسیسات است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای هرمزگان گفت: براساس تصمیم هیات وزیران و به منظور اجرای بند ب تبصره ۴ قانون بودجه ای، از ابتدای آذر گاز مایع بدون نرخ یارانه‌ای عرضه می‌شود.

احمد سالاری فر گفت: سرپرستان خانواری که محل اقامتشان به شبکه سراسری گاز متصل نیست و مشاغل مجازی که فاقد دسترسی به شبکه سراسری گاز هستند، می‌توانند از طریق سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی سدف و با استفاده از کارت الکترونیکی سهمیه یارانه‌ای گاز مایع دریافت کنند.

او گفت: همچنین سرپرستان خانوار و مشاغل مجازی که به شبکه سراسری گاز دسترسی دارند و بقیه شهروندان می‌توانند از طریق نرخ دوم (غیریارانه‌ای) نسبت به تهیه گاز مایع مصرفی خودشان اقدام کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای هرمزگان گفت: در صورتی که شرکت گاز استان تایید کند که محل اقامت سرپرستان خانوار فاقد شبکه گاز شهری است، سهمیه یارانه‌ای گاز مایع در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

سالاری فر گفت: شهروندان هرچه سریعتر نسبت به اتصال منازلشان به گاز شهری و شبکه سراسری گاز اقدام کنند.

قیمت یارانه‌ای هر عدد سیلندر گاز مایع ۱۱ کیلوگرمی که بیشتر خانوار‌ها از آن استفاده می‌کنند نیز ۲۷۹ هزار ریال تعیین شده است.
استفاده از یارانه خرید گاز مایع تنها با نام نویسی سرپرست خانوار یا مشاغل مجاز در درگاه سدف (newtejaratasan.niopdc.ir) امکان پذیر است.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=8935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.