تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
1

افرادی که سود سهام عدالت برایشان واریز نشد بخوانند

  • کد خبر : 9161
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
افرادی که سود سهام عدالت برایشان واریز نشد بخوانند

شرکت سپرده گذاری مرکزی برای آن دسته از دارندگان سهام عدالت که در این مرحله سودی دریافت نکرده‌اند، اقدامات لازم را تشریح کرد.

به گزارش اصناف شهر، شرکت سپرده گذاری مرکزی خطاب به آن دسته از دارندگان سهام عدالت که در این مرحله سودی دریافت نکرده‌اند، اعلام کرد:

در این مرحله از واریز سود سهام عدالت بیش از یک میلیون نفر از دارندگان سهام عدالت هنوز سود سهام خود را دریافت نکرده‌اند، این موضوع به دلیل ثبت نشدن شماره شبا در سامانه سجام و یا ثبت شماره شبای نامعتبر، مسدود، راکد، مشترک دو امضا، ارزی یا بلند مدت بوده است.

برای برطرف کردن این مشکل، در روش اول لازم است اگر تاکنون در سامانه سجام ( sejam.ir) ثبت نام نکرده‌اید، گزینه «ثبت نام در سجام» را انتخاب، مراحل آن را انجام و احراز هویت کنید.

افرادی که پیش از این در سامانه سجام ثبت نام کرده اند نیز با انتخاب گزینه «ویرایش اطلاعات»، لازم است شماره شبای خود را تصحیح کنند.

در روش دوم سهامداران نیز می‌توانند پس از مراجعه به سایت سهام عدالت به آدرس sahamedalat.ir با انتخاب «مشاهده دارایی سهام عدالت» و وارد کردن کد ملی خود وارد این سامانه شوند. سپس گزینه «مشاهده و ویرایش پروفایل» را انتخاب و شماره شبای جدید خود را وارد کنند.

در صورت اعلام شماره شبای حساب فعال بانکی در سامانه سهام عدالت یا سامانه سجام، سود این مرحله همراه سود سال‌های قبل واریز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=9161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.