تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
2

افراد فاقد سهام عدالت با تصویب هیئت دولت سهامدار می‌شون

  • کد خبر : 10077
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
افراد فاقد سهام عدالت با تصویب هیئت دولت سهامدار می‌شون

مهدی حاجیوندی، دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در سفر به قم با بیان اینکه با پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی سهام عدالت به مشمولین جدید نیز تخصیص خواهد یافت، گفت: طرح تخصیص سهام عدالت به افراد فاقد سهام برروی میز هیئت دولت قرار دارد که درصورت تصویب ساز و کار واگذاری آن ایجاد خواهد شد.

به گزارش اصناف شهر، حاجیوندی تعداد مشمولین جدید را در کشور بین ۴ تا ۵ میلیون نفر عنوان و ابراز امیدواری کرد: با تصویب این پیشنهاد به زودی کار واگذاری سهام به این افراد آغاز شود.

دستیار ویژه رئیس سازمان بورس هدف از سفر به قم را تبیین نحوه برگزاری مجمع عمومی برای شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان عنوان کرد و یادآور شد: بر اساس مصوبه شورای عالی بورس مجمع در همه استان‌ها از جمله قم برگزار خواهد شد تا تکلیف سپرده‌های مردم مشخص شود.

حاجیوندی افزود: در استان قم حدود ۹ هزار میلیارد تومان سپرده در شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان وجود دارد که به علت برگزار نشدن مجمع عمومی بلاتکلیف مانده است.

دستیار ویژه رئیس سازمان بورس گفت: با برگزاری مجمع عمومی وضعیت این سپرده سنگین در اختیار اعضای هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این سرمایه ۹ هزار میلیارد تومانی می‌تواند نه تنها در اجرای طرح‌های عمرانی موثر باشد بلکه با ارزش افزوده آن سود بیشتری را به اعضای سهام عدالت تزریق خواهد شد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=10077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.