تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
4

افزایش انتظارخریداران از ریزش قیمت خودرو

  • کد خبر : 6417
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰:۵۸
افزایش انتظارخریداران از ریزش قیمت خودرو

به گزارش اصناف شهر، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو، حاکی از ریزش گسترده قیمت‌ها در اولین روز از دومین هفته خرداد ماه این بازار است.

با این حال هنوز خریداران به کاهش بیشتر قیمت‌ها چشم دوخته اند و انتظار دارند با توجه به وعده دولت، قیمت بیشتر محصولات در بازار کاهش بیشتری را تجربه کنند.

امروز وضعیت قیمت‌ها شاید کاهش چشمگیر نداشته باشد، اما تثبیت و یا اندک کاهش قیمت، امید زیادی به کاهش بیشتر قیمت‌ها در بین خریداران ایجاد کرده است. به طوری که در بین خودرو‌های پُر تیراژ مانند پژو موجود در بازار، پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ از ۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان، امروز به ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان رسیده‌است و پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز از ۵۹۰ میلیون تومان، امروز به ۵۸۵ میلیون تومان رسیده‌است.

خودرو‌های تیبا نیز در این مدت ارزان شدند، به طوری که تیبا صندوقدار مدل ۱۴۰۱ از ۳۵۵ میلیون تومان، امروز به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده‌است و تیبا هاچ‌بک مدل ۱۴۰۱ نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده‌است و ۳۵۸ میلیون تومان قیمت خورده‌است.
قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲

قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ در بازار تغییراتی به شرح زیر داشته است: در مهمترین معاملات خودرو‌های ایران خودرو پژو پارس مدل ۱۴۰۲ از قیمت ۵۲۵ تا ۷۴۰ میلیون تومان خرید و فروش شد، سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱ معادل ۶۰۵ میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (مدل ۱۴۰۱) معادل ۵۵۰ میلیون تومان خرید و فروش شد. این درحالیست که قیمت این خودرو در نمایندگی ۲۱۴ میلیون تومان است. قیمت دنا پلاس (تیپ ۱ مدل ۱۴۰۲) با موتور EF۷ نیز ۶۸۵ میلیون تومان در بازار تعیین شد.

قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲
قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ در بازار تغییراتی به شرح زیر را داشته است: در مهمترین معاملات سایپا قیمت پراید ۱۱۱ SE (سفید) برابر ۳۵۵ میلیون تومان و تیبا SX مدل ۱۴۰۱ صندوق دار ۳۵۰ میلیون تومان خرید و فروش شد. ساینا EX مدل ۱۴۰۱ فول ۳۵۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد و آریو ۱۶۰۰ اتوماتیک (مدل ۱۳۹۸) با قیمت ۹۸۰ میلیون تومان معامله شد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=6417

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.