تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
1

افزایش ۴۰ درصدی حقوق کارمندان برای سال ۱۴۰۳

  • کد خبر : 9651
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
افزایش ۴۰ درصدی حقوق کارمندان برای سال ۱۴۰۳

دشتی اردکانی گفت: در مدت دو روز گذشته در مجلس بودجه ۱۴۰۳ تصویب و به شورای نگهبان فرستاده شد و ایرادات شورای نگهبان در خصوص برنامه هفتم توسعه کشور مورد بررسی قرار گرفت و فردا نیز ایرادات آن بررسی و مجددا به شورای نگهبان فرستاده می‌شود.

به گزارش اصناف شهر، دشتی ادامه داد: برای سال ۱۴۰۳ میزان حداقل حقوق کارکنان ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته ایم که نسبت به امسال که ۷ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان بود افزایش را نشان می‌دهد و برای بازنشستگان ۹ میلیون تومان حداقل حقوق در نظر گرفته شد.

حدود دوازده میلیون تومان هم معافیت مالیاتی برای حقوق کارکنان و بازنشستگان در نظر گرفته شد.

نماینده مردم اردکان ادامه داد:حقوق ده میلیون تومان با ۲۰ درصد افزایش معادل دوازده میلیون و سه هزار امتیاز نیز برای حقوق ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان که معادل یک میلیون اضافه می‌شود و به ازای زن و فرزند یک میلیون تومان اضافه می‌شود که مجموعا حدود ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار می‌شود که حدود ۴۰ تا ۴۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، گفت: بازنشستگانی که حقوق زیر ۲۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند باید حقوقشان ۴۰ درصد اضافه شود. بازنشسته‌ای که ده میلیون حقوق می‌گیرد وهمتراز او ۲۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرد باید آن بازنشسته ۱۸ میلیون دریافت کند. به تناوب دریافت حقوق باید حقوق آنان افزایش یابد.

دشتی گفت: برای بازنشستگان حدود ۴۰ درصد سال ۱۴۰۳ و ۳۰ درصد سال ۱۴۰۴ تا در سال‌های بعد ۹۰ درصد حقوق شان افزوده شودوهمچنین مستمری بگیران کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی نیز ۲۰ درصد افزایش را برایشان لحاظ کرده ایم.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=9651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.