تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
2

امشب؛ آخرین مهلت ثبت‌نام ۵ خودرو داخلی در سامانه یکپارچه

  • کد خبر : 9186
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
امشب؛ آخرین مهلت ثبت‌نام ۵ خودرو داخلی در سامانه یکپارچه

بر اساس اعلام سامانه یکپارچه، گروه خودروسازی سایپا پنج محصول شامل شاهین با گیربکس اتوماتیک، ساینا S DA، کوییک GX-Rl، کوییک GX-L و ساینا استاندارد ۸۵ گانه در قالب سه طرح عادی، طرح ویژه مادران و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده به صورت فروش فوق‌العاده و با تحویل حداکثر سه ماهه برای متقاضیان دو مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه خودروها که نوبت تحویل خودروی آن‌ها در فصول آینده تعیین شده است، از طریق سامانه یکپارچه از روز پنجشنبه هفته گذشته (۲۳ آذر ماه) عرضه کرد که مهلت ثبت نام امشب (دوشنبه شب) به پایان می‌رسد.

به گزارش اصناف شهر، فقط متقاضیان ٢ مرحله می‌توانند خودرو انتخاب کنند

برای همه متقاضیان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه (که ۱۰۰ میلیون تومان پول بلوکه کرده‌اند) که موعد زمانی تحویل خودرو آنها پیش از این در فصول آتی تعیین شده است (متقاضیانی که در طرح‌های جایگزینی قبلی و یا در طرح عرضه خودروی وارداتی شرکت کرده‌اند امکان انتخاب خودرو را نخواهند داشت)، امکان لغو سفارش و انتخاب خودرو از محصولات عرضه شده میسر است.

با توجه به نوع فروش فوری پس از فراخوان و اعلام مهلت واریز وجه توسط خودروساز، متقاضیان محترم ظرف مدت حداکثر ۵ روز نسبت به تکمیل وجه اقدام نمایند.

کلیه افرادی که دعوت‌نامه برای ایشان صادر شده و یا خرید خودرو داشته‌اند و متقاضیان که در طرح‌های جایگزینی قبلی سامانه و یا طرح عرضه خودروی وارداتی شرکت کرده‌اند امکان انتخاب خودرو را نخواهند داشت و مشمول این طرح نیستند

به جهت تسهیل در فرایند انجام کار پیشنهاد می‌گردد متقاضیان جهت مشاهده محصولات و اطلاع از جزئیات برنامه فروش به سایت شرکت سایپا مراجعه نمایند.

توجه به این نکته ضروری است که اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده ۱۹ آئین‌نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پول‌شویی و طرح مالیات بر عایدی سرمایه در اختیار نهادهای ذی‌ربط قرار می‌گیرد.

متقاضیان می‌توانند در صورت هرگونه سوال با شماره‌های ۴۲۵۱۶۳۲۶-۴۲۵۱۶۳۲۷-۴۲۵۱۶۳۲۸ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=9186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.