تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
0

بررسی وضعیت بازار گوشت و مرغ در کمیسیون کشاورزی

  • کد خبر : 9404
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹
بررسی وضعیت بازار گوشت و مرغ در کمیسیون کشاورزی

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نهاده‌های دامی شامل کنجاله سویا، ذرت و جو وضعیت خوبی دارد و اختلاف قیمت دولتی و آزاد کنجاله سویا به حداقل رسیده است.

به گزارش اصناف شهر، علیرضا نظری ضمن تشریح جلسه امروز ( دوشنبه) کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون وضعیت بازار گوشت مرغ و گوشت قرمز مورد بررسی قرار گرفت. در این نشست معاون امور تولیدات دامی و معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی و انجمن تولید کنندگان جوجه یک روزه حضور داشتند.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از مباحثی که مورد بحث قرار گرفت، مشکلات ترخیص جوجه یک روزه از گمرکات بود. در نهایت مقرر شد در جهت ترخیص جوجه ‌های یک روزه‌ای که در برخی از گمرکات با مشکل موجه شده‌اند اقدام عاجل صورت بگیرد تا به چرخه تولید گوشت سفید تزریق شوند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استمرار تامین نهاده‌های دامی شامل کنجاله سویا، ذرت و جو که طی ماه‌های اخیر وضعیت مطلوبی را طی کرده است نیز مورد بحث قرار گرفت. در زمینه کیفیت، بارگذاری در سامانه بازارگاه و انتقال به مراکز تولید کنجاله سویا مشکلاتی جدی وجود داشت که با تدابیر اتخاذ شده طی ماه‌های اخیر توسط تیم جدید وزارت جهاد کشاورزی وضعیت رو به بهبود است.

وی در ادامه تاکید کرد: نهاده‌های دامی شامل کنجاله سویا، ذرت و جو وضعیت خوبی دارد و اختلاف قیمت دولتی و آزاد کنجاله سویا به حداقل رسیده است. در حال حاضر نهاده‌های دامی نهایتا تا ۱۵ روز پس از خرید به تولیدکنندگان تحویل داده می‌شوند که رضایتمندی مرغداران را به همراه داشته است.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=9404

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.