تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
1

برپایی نمایشگاه بهاره ویژه ماه رمضان و عید نوروز در اهواز از ۹ اسفند

  • کد خبر : 9880
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
برپایی نمایشگاه بهاره ویژه ماه رمضان و عید نوروز در اهواز از ۹ اسفند

رییس اتاق اصناف اهواز از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز با کیفیت و قیمت مناسب در اهواز خبر داد.

به گزارش اصناف شهر، مراد بدری اظهار کرد: همه ساله نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالای بهاره در ایام پایانی سال در شهرستان‌ها برگزار می‌شود که امسال نیز به مناسبت ضیافت ماه مبارک رمضان و عید نوروز این نمایشگاه‌ها برگزار می‌شوند.

وی افزود: به منظور حمایت از واحدهای تولیدی و همچنین واحدهای صنفی توزیعی و تولیدی استان و با هدف عرضه کالاهای با کیفیت و با نازل‌ترین قیمت در این نمایشگاه، جلسات متعددی برگزار و مقرر شد با پیگیری و همکاری اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان و اداره کل صنعت، معدن و تجارت این نمایشگاه به بهترین شکل توسط اتاق اصناف اهواز برگزار شود.

رییس اتاق اصناف اهواز عنوان کرد: تخفیف‌های ارائه شده، قیمت مناسب، کیفیت خوب، بازرسی و نظارت بر قیمت و توزیع کالا از مهمترین شاخصه‌های برگزاری این نمایشگاه است.

بدری ادامه داد: مکان برگزاری این نمایشگاه در اهواز در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان واقع در انتهای کیانپارس و میدان شهید چمران است.

وی یادآور شد: نمایشگاه فروش بهاره اهواز از ۹ تا ۱۵ اسفند از ساعت ۱۶ تا ۲۳ به مدت ۶ روز برگزار می‌شود.

بدری بیان کرد: انواع کالاهای اساسی و ضروری برای عموم شهروندان از جمله خوراکی‌ها، خواروبار، گوشت قرمز و مرغ، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، شیرینی و شکلات و آجیل در این نمایشگاه عرضه خواهند شد.

نایب ‌رییس اتاق اصناف ایران از واحدهای تولیدی و توزیعی در سطح کشور که دارای توان و ظرفیت شرکت در این نمایشگاه را دارند، دعوت کرد تا در این رویداد اقتصادی و بازرگانی مشارکت کنند.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=9880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.