تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
1

تاریخ واریز یارانه جدید اعلام شد + استعلام و پیگیری (آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر : 8938
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
تاریخ واریز یارانه جدید اعلام شد + استعلام و پیگیری (آذر ۱۴۰۲)

یارانه کمک معیشتی آذر ماه ۱۴۰۲ نیز همچون ماه‌های گذشته بیستم آذرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

به گزارش اصناف شهر، یارانه کمک‌معیشتی مرحله ۱۵۴، بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طبق معمول ماه‌های گذشته روز دوشنبه بیستم آذرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۱۲ بامداد روز سه‌شنبه، بیست‌ویکم آذرماه قابل برداشت خواهد بود.

بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتی که جز دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.
کالابرگ الکترونیکی

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای آن‌ها قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی‌مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

همچنین در صورتی که مبلغ ۲۰۰ هزار تومان از یارانه به عنوان کالابرگ استفاده شود و از ۱۱ قلم مرتبط با این طرح خریداری شود، مبلغ ۱۲۰ هزار تومان به یارانه فرد اضافه خواهد شد.
سامانه استعلام یارانه با کد ملی

سرپرست هر خانوار می‌تواند در آدرس hemayat.mcls.gov.ir دهک اقتصادی خانوار و توضیحات در خصوص علت دریافت یا عدم دریافت یارانه را به همراه اسامی اعضای خانوار خود ببیند. با کمک این سامانه اطلاعات زیادی درباره رایانه دریافتی دست خواهید آورد. این سامانه به منظور سر و سامان دادن به وضعیت متقاضیان دریافت یارانه و جاماندگان حمایت معیشتی راه اندازی شده است.

امکان مراجعه به سامانه حمایت معیشتی و انجام اعتراض از این طریق برای همه کسانی که تصور می‌کنند به اشتباه از طرح هدفمندی یارانه‌ها حذف شده و یا در واجدین شرایط یارانه معیشتی قرار نگرفته‌اند، وجود دارد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=8938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.