تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
3

تامین زمین برای ساخت ۱۴۱ هزار و ۲۴۱ واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 6430
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱:۱۱
تامین زمین برای ساخت ۱۴۱ هزار و ۲۴۱ واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان از تامین زمین برای ساخت ۱۴۱ هزار و ۲۴۱ واحد مسکونی در برنامه چهار ساله استان خبر داد.

به گزارش اصناف شهر، هادی عباسی معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی به همراه دستیار ویژه وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان صبح امروز از عملیات ساخت ۱۱ هزار و ۶۷۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن زاهدان در سایت‌های «آرمانشهر و تفتانشهر» بازدید کردند و در جریان آخرین روند پیشرفت فیزیکی این طرح مهم ملی در استان قرار گرفت.

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در حال حاضر ۲۷ هزار و ۱۳۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در این سراسر این استان با پیشرفت فیزیکی ۶۷ درصد در حال ساخت است که زمینه اشتغال ۳۵ هزار و ۶۱۰ نفر را فراهم آورده است.

عطاءاله اکبری از تامین زمین برای ساخت ۱۴۱ هزار و ۲۴۱ واحد مسکونی در برنامه چهار ساله استان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه هزینه‌های ساخت و مدت زمان واحدهای یک طبقه حیاط دار در طرح نهضت ملی مسکن کمتر از هزینه‌های ساخت واحدهای آپارتمانی است در همه شهرهای این استان به جز زاهدان و چابهار ساخت و ساز به صورت یک طبقه انجام می‌شود.

وی گفت: تاکنون ۲۰۸ هزار و ۲۵۹ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان اقدام به نام‌نویسی کرده‌اند که ۴۴ هزار و ۱۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از پرداخت بیش از یک هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در این استان خبر داد و تصریح کرد: اجرای این طرح مهم ملی در این استان با گردش مالی بیش از ۹ هزار میلیارد تومان توانسته علاوه بر ایجاد اشتغال رونق تولید را فراهم آورد.

اکبری خاطرنشان کرد: روند اجرای این طرح در استان با توجه به تامین و جانمایی زمین و اقدامات زیرساختی، شتاب گرفته و تمام تلاش ها بر تکمیل طرح ها بدون اتلاف وقت است.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=6430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.