تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
1

تاکید بر«قیمت مناسب،کیفیت و سرعت» طرح‌های نهضت ملی مسکن کرمانشاه

  • کد خبر : 6870
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
تاکید بر«قیمت مناسب،کیفیت و سرعت» طرح‌های نهضت ملی مسکن کرمانشاه

صحرایی: امروز دستگاه‌ها در جلسات شورای مسکن همراهی و همکاری مناسبی پیدا کردند

به گزارش اصناف شهر، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای مسکن استان کرمانشاه با بیان اینکه خوشبختانه روند حرکت این شورا بر روال کاری دقیق و امیدبخشی قرار گرفته و خبرهای خوشایندی از این جلسات در خصوص تسریع در طرح‌های مسکن به گوش می‌رسد، اظهار کرد: امروز دستگاه‌ها در جلسات شورای مسکن همراهی و همکاری مناسبی پیدا کردند و در آن بحث‌ها و خبرهای خوشایندی در خصوص پیشرفت طرح‌های مسکن برای خانه دار شدن مردم گفتگو می‌شود.

وی یکی از این خبرهای خوب را اختصاص سهم آورده بانک‌ها قبل از آورده مردم در اجرای نهضت ملی مسکن عنوان کرد و گفت: این موضوع پیشنهاد استان کرمانشاه به مرکز بود که مورد تأیید قرار گرفت و بر این اساس از زمان آغاز عملیات اجرایی تا پایان سفت کاری و نما، بانک‌های عامل کل تسهیلات اعطایی خود به متقاضیان را در سه قسط به منظور کمک به مردم پرداخت کنند و آورده مردم پس از تسهیلات بانک‌ها دریافت می‌شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این مصوبه می‌تواند یک تنفس خوب برای متقاضیان مسکن ملی برای تأمین آورده خود باشد و مردم با آسودگی خاطر بیشتری می‌توانند ثبت نام کنند و کار ساخت مسکن آنها با سرعت بیشتری دنبال خواهد شود.

صحرایی بیان کرد: همچنین آغاز عملیات اجرایی و شروع ساخت ۶۵۰۰ واحد مسکن جدید در استان نیز خبر خوشایند دیگری است که حاکی از جدیت و پیگیری مستمر این شورا برای تسریع در برنامه‌های نهضت ملی مسکن است.

وی با اشاره به توافق صورت گرفته برای ساخت پروژه ۵۴۰۰ واحدی بنیاد مستضعفان در استان، گفت: این موضوع هم خبر خوشایندی در خصوص مسکن در کرمانشاه است که خوشبختانه توافق آن طی چند روز گذشته پس از سه سال معطلی نهایی شد و این طرح نیز آماده شروع عملیات اجرایی است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن باید از تمام ظرفیت‌ها به منظور خانه دار شدن مردم استفاده کنیم، افزود: مدیران اجرایی در کارهای مربوط به این شورا باید اصل را در تسهیل کارها قرار دهند زیرا هدف حل مشکلات مسکن مردم است.

صحرایی تاکید کرد: مدیران ملزم هستند که از مصوبات و مباحث فنی این شورا تبعیت و مصوبات آن را با جدیت اجرایی کنند و اگر غیر از این باشد باید از لحاظ اداری پاسخگو باشند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: همه متولیان در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن باید به ۳ موضوع مهم «قیمت مناسب، کیفیت برتر و سرعت قابل قبول» توجه ویژه داشته باشند.

وی همچنین خواستار بررسی و جمع بندی کامل در خصوص تعیین دقیق واحدهای طرح نهضت ملی مسکن با توجه به شرایط اقتصادی مردم شد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر تهیه برنامه‌های تشویقی برای ساماندهی بافت‌های فرسوده از مدیران ذیربط خواست که نسبت به تهیه طرح‌های تشویقی در این بافت‌ها اقدام کنند و در این زمینه اطلاع رسانی لازم را به مردم از طریق رسانه‌ها نیز داشته باشند.

صحرایی بیان کرد: تهیه بسته‌های تشویقی در بافت‌های فرسوده در هر کدام از مجموعه‌های شهری و روستایی باید جذابیت و ویژگی‌های خاص خود را داشته باشد و دستگاه‌های اجرایی این موضوع را به عنوان یک الزام مهم مد نظر قرار دهند.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=6870

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.