تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
6

تا قبل از مهرماه پرونده اعتراضات رتبه‌بندی معلمان بسته می‌شود

  • کد خبر : 7421
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
تا قبل از مهرماه پرونده اعتراضات رتبه‌بندی معلمان بسته می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان در دستور کار آموزش پرورش است که با رسیدگی داخلی، تا قبل از مهرماه پرونده اعتراض ۱۲ هزار معلم بسته می شود.

به گزارش اصناف شهر، محمود نقوی دوشنبه ۹ مردادماه در شورای آموزش و پرورش استان همدان، افزود: رتبه بندی در سه سطح انجام می شود و خوشبختانه همدان جزو استان های پیشتاز در امر رسیدگی به اعتراضات بوده و تا امروز بیش از ۷۰ درصد اعتراضات رسیدگی شده است.

وی اظهار کرد: پس از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۵۹۶ نفر آموزگار ابتدایی و استثنایی برای مصاحبه معرفی شده اند که از این تعداد، ۶۵۰ آموزگار بعد از مصاحبه جذب خواهند شد؛ این ارزیابی در قالب ۱۹ کانون شامل ۱۱ کانون ویژه زن ها و هشت کانون ویژه مردها با گروه های ۱۵ نفر انجام می گیرد که هر گروه در روز شش نفر را ارزیابی می کنند که این نوع ارزیابی دقیق طی ۴۰ سال گذشته بی سابقه بوده و در نهایت بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای آموزش و پرورش استان هزینه دارد.

نقوی ادامه داد: رنگ آمیزی مدارس حاشیه استان از دیگر کارهای آموزش و پرورش بوده که تاکنون بیش از ۱۰۰ مدرسه در این طرح ثبت نام کرده و خوشبختانه آموزش و پرورش توانسته دو میلیارد تومان بودجه برای این کار دریافت کند و سهم هر مدرسه ۲۰ میلیون تومان است.

وی اضافه کرد: این رنگ آمیزی کاملاً جهادی است و توسط نیروهای جهادی و بسیج دانش آموزی رقم می خورد به طوریکه رنگ توسط آموزش و پرورش خریداری شده و به صورت رایگان توسط جهادگران نقاشی می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: دو زمین چمن متعلق به آموزش و پرورش در ازندریان و بهار وجود دارد که ارزش آنها بیش از ۵۰ میلیارد تومان است که با تخصیص بودجه آماده افتتاح برای ورزش دانش آموزان هستند.

وی خاطرنشان کرد: در طول یک سال گذشته وزارت آموزش و پرورش قبول کرد که همدان مشکل نیروی انسانی دارد و جزو ۱۱ استانی قرار گرفتیم که با مشکل نیرو مواجه است و خوشبختانه با جذب نیرو سرانه استان همدان از ۱.۲ به ۲.۲ افزایش پیدا کرد و اگر این روند دو، سه سال ادامه داشته باشد مشکل کمبود نیروی انسانی حل خواهد شد.

نقوی در پایان یادآور شد: امسال ۲۲۰۰ معلم بازنشسته می شوند که این تعداد در سال آینده به ۷۰۰ نفر کاهش خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=7421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.