تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
6

تصویب همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی

  • کد خبر : 6951
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۱۰
تصویب همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به تصویب همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد: براساس تنفیذ مواد ۱۲ و ۳۰ برنامه ششم توسعه دربرنامه هفتم، دولت، مکلف است، بدهی‌های خود را به تامین اجتماعی در طی برنامه هفتم پرداخت کند.

به گزارش اصناف شهر، حاجی بابایی تاکید کرد: با استهلاک بدهی‌های دولت ضمن ایجاد عدالت در حقوق ومزایای کارکنان تامین اجتماعی، اعم از شاغلین و بازنشستگان، همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز اجرایی شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در تبیین این موضوع اضافه کرد: از طرفی همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری حقی است اجتناب‌ناپذیر که وظیفه مجلس و دولت انقلابی است.

وی با بیان اینکه دولت باید پیشنهاد خود را در مورد نظام هماهنگ عادلانه به صورت لایحه به مجلس ارائه کند بیان کرد: برای توسعه عدالت اجتماعی و رفع مشکل کارکنان شاغل و بازنشسته برنامه نظام پرداخت از وضعیت کنونی به سوی عدالت محوری هدایت خواهد شد که بتوانیم عدالت در پرداخت را شاهد باشیم.

حاجی‌بابایی تاکید کرد: احساس تبعیض بیش از مشکلات معیشتی کارکنان دولت را رنج می دهد، این رویکرد می‌تواند نشاط و امیدآفرینی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است را در میان کارکنان دولت و بازنشستگان جاری سازد.

وی گفت: جایگاه کارکنان دولت در جهش تولید و مهار تورم را نمی توان نادیده گرفت، با رضایت شغلی کارکنان شاغل و بازنشسته انگیزه آنها در انجام وظایف خطیر شغلی افزایش خواهد یافت و به یاری خدا شاهد تحقق اهداف پیش بینی شده در این حوزه خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=6951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.