تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
0

تنها ۶ روز تا پایان مهلت قانونی تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا

  • کد خبر : 10780
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸
تنها ۶ روز تا پایان مهلت قانونی تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا

طبق اعلام درگاه ملی مجوزها تنها ۶ روز تا پایان مهلت قانونی تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا باقی مانده و صاحبان مجوزهای کاغذی که هنوز شناسه یکتا دریافت نکرده اند، تا روز ۲۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند مجوزهای خود را به الکترونیکی تبدیل و شناسه یکتا دریافت کنند.

به گزارش اصناف شهر، طبق اعلام درگاه ملی مجوزها، کسب و کارهایی که هنوز شناسه یکتا دریافت نکرده‌اند، فقط تا روز ۲۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند که مجوزهای قدیمی و کاغذی خود را به الکترونیکی تبدیل و شناسه یکتای خود را دریافت کنند. بنابراین از این تاریخ به بعد مجوزها و پروانه‌های کسب کاغذی از لحاظ قانونی باطل محسوب می‌شوند.

بنابراین، صاحبان مجوزهای کاغذی، برای دریافت شناسه یکتا و تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی کافی است با ورود به آدرس اینترنتی درگاه ملی مجوزها به نشانی www.mojavez.ir و فقط با وارد کردن ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، کد شناسه صنفی و کد پستی محل کسب) در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به صورت رایگان و غیر حضوری مجوز الکترونیکی یا شناسه یکتا دریافت کنند.

گفتنی است، ادارات دولتی از این تاریخ به بعد تنها مجوزهای الکترونیکی دارای شناسه یکتا را به عنوان مجوز رسمی کسب و کار محسوب می‌کنند و مجوزهای کاغذی هیچ اعتبار قانونی ندارند.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=10780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.