تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024
3

تکمیل ثبت نام مرحله سوم سامانه یکپارچه خودرو

  • کد خبر : 8566
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
تکمیل ثبت نام مرحله سوم سامانه یکپارچه خودرو

اگر پیگیر اخبار خودرو بوده باشید یا طی یکسال گذشته از یکی از خودروساز های داخلی خرید کرده باشید، حتما در جریان هستید که عرضه خودرو های تولید و مونتاژ داخل، فقط از طریق سامانه یکپارچه انجام میشود. متولی این طرح وزارت صمت میباشد.

به گزارش اصناف شهر، مرحله سوم سامانه یکپارچه، طی روز های اخیر، بدون حضور ایران خودرو و سایپا برای متقاضیان در دسترس قرار گرفت.

مدیران خودرو که یکی از قدیمی ترین و خوشنام ترین خودروساز های کشور است، با ۳ محصول پرفروش خود یعنی آریزو ۶ پرو، FX و X55 pro در این مرحله حضور پیدا کرد. در این مطلب به نحوه تکمیل ثبت نام مرحله سوم سامانه یکپارچه برای متقاضیان محصولات مدیران خودرو خواهیم پراخت.

نحوه تکمیل ثبت نام مرحله سوم سامانه یکپارچه

متقاضیان محصولات مدیران خودرو، یعنی X55 Pro،FX و آریزو ۶ پرو، در مرحله سوم سامانه یکپارچه، برای تکمیل ثبت نام خود از ۲ تا ۶ آبان ماه فرصت دارند تا بعد از دریافت پیامک، به یکی از شعب خسروانی ۱۹۳ مراجعه نمایند. در وبسایت خسروانی ۱۹۳ قابلیت تکمیل ثبت نام آنلاین نیز برای عزیزانی که امکان مراجعه حضوری ندارند در نظر گرفته شده است.
آدرس شعب خسروانی ۱۹۳

شعبه شرق تهران: تهرانپارس، کنارگذر بزرگراه زین الدین، خیابان وفادار، نبش خیابان اتحاد – ۷۷۰۴۰۶۷۰

شعبه غرب تهران: خیابان آزادی، خیابان استاد معین، خیابان طوس، پلاک ۵۵۹ – ۶۶۰۳۴۶۶۰

شعبه شمال تهران: خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، جنب بنبست حقیقتخواه – ۲۲۰۰۳۳۰۰
تکمیل ثبت نام آنلاین

برای تکمیل ثبت نام مرحله سوم سامانه یکپارچه به صورت آنلاین، فقط کافیست وارد وبسایت خسروانی شوید، سپس در پاپ آپ باز شده گزینه تکمیل ثبت نام آنلاین را انتخاب کنید. بعد از کلیک بر روی دکمه تکمیل ثبت نام آنلاین، وارد صفحه سامانه مدیران خودرو میشوید. در قسمت فرم، دو گزینه وجود دارد که یکی مربوط به تکمیل ثبت نام مرحله سوم است. با انتخاب فرم مربوطه فیلد ها نمایش داده میشود و بعد از تکمیل فیلد ها باید روی گزینه ارسال کلیک کنید.
چرا خسروانی ۱۹۳؟

مجموعه خسروانی ۱۹۳ که زیر مجوعه برند اتوخسروانی میباشد، نزدیک به دو دهه سابقه درخشان در زمینه نمایندگی مدیران خودرو را دارد. همواره در این دو دهه در نظرسنجی های مختلف، خسروانی ۱۹۳ جزو برترین نمایندگی های مدیران خودرو در عرصه فروش و خدمات پس از فروش بوده است. اگر برای تکمیل ثبت نام خود به دنبال یک نمایندگی مطمئن هستید، کد ۱۹۳ مدیران خودرو بهترین گزینه است. در ادامه به برخی از دلایل برتری خسروانی ۱۹۳ اشاره میکنیم:
دو دهه سابقه درخشان تعمیرگاه تخصصی با رتبه A ISQI انبار قطعات اورجینال ارسال خودرو با خودرو بر کارواش کامل خودرو بعد از خدمات تعمیرگاهی گستردگی شعب مشتری مداری طرح های فروش متنوع

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=8566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.