تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
5

ثبت شماره شبا سهام عدالت

  • کد خبر : 2669
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲
ثبت شماره شبا سهام عدالت

درج و ثبت شماره شبا سهام عدالت از طریق سایت samanese.ir انجام می پذیرد و آن دسته از سهامدارانی که قصد تغییر و ویرایش شماره شبا سهام عدالت خود را دارند نیز از طریق همین سامانه و همچنین سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت می توانند اصلاح و تعویض شماره حساب سهام عدالت خود را انجام دهند.

به گزارش اصناف شهر، سهام عدالت یک سهام قدیمی است که چند سالی بود که هیچ سودی برای افرادی که دارای این سهام بودند، نداشت؛ اما در چند سال اخیر سهام عدالت افراد در طرح های مختلفی قابل نمایش و پیگیری شد و افراد توانستند دارایی سهام عدالت خود را مشاهده کنند. در چند سال پیش زمانی که قرار بود سود سهام عدالت به حساب افراد واریز شود، افرادی که دارای این سهام بودند، ملزم به وارد کردن شماره شبا سهام عدالت خود شدند تا سودهای واریزی به حساب آن ها ریخته شود. بنابراین، افرادی که هنوز نسبت به ثبت شماره حساب شبا سهام عدالت اقدام نکرده اند، می بایست هر چه سریع تر اقدام به درج شماره شبا سهام عدالت در سامانه سهام عدالت کنند.

سایت ثبت شماره شبا سهام عدالت

شماره شبا سهام عدالت شماره ای است که در سامانه سهام عدالت به آدرس اینترنتی samanese.ir درج می شود و از آن پس تمام سودهای واریزی به شماره شبا ثبت شده در سامانه سهام عدالت واریز خواهد شد. ذکر این نکته لازم است که معمولا یک زمان کوتاهی برای بررسی شماره شبا سهام عدالت توسط سامانه سهام عدالت اختصاص داده می شود و پس از آن شماره شبا سهام عدالت تایید می شود. برای ورود به سایت ثبت شماره شبا سهام عدالت می توانید از لینک مستقیمی که در تیتر قبل قرار داده شد استفاده کنید و یا آدرس این سامانه را در مرورگر خود جستجو نمایید.

همانطور که می دانید سهام عدالت یک ارزش اولیه دارد که در حال حاضر بسیار ناچیز است؛ اما چند سال پیش این سهام عدالت ارزش گذاری شد و هر ساله به حساب افرادی که دارای سهام عدالت بودند، مبلغی به عنوان سود سهام عدالت واریز می شد. در حال حاضر نیز با توجه به آزادسازی سهام عدالت، افرادی که سهام عدالت خود را آزادسازی کرده اند و قصد فروش سهام عدالت خود را دارند، به حساب آن ها مبلغ فروخته شده سهام عدالت واریز می شود؛ اما به چه شماره حسابی سودهای واریزی و یا مبلغ فروخته شده سهام عدالت واریز خواهد شد؟ ثبت شماره شبا سهام عدالت به این دلیل است که سامانه سهام عدالت سودهای واریزی و یا حتی مبلغ واریزی سهام عدالت را به شماره شبا سهام عدالت واریز نماید. بنابراین، بسیار مهم است که افراد برای استفاده از سودهای واریزی سهام عدالت، حتما در کمترین زمان ممکن اقدام به وارد کردن شماره شبای بانکی خود را در سامانه سهام عدالت به آدرس samanese.ir نمایند.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=2669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.