تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
0

جدول افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ منتشر شد

  • کد خبر : 10091
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲
جدول افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ منتشر شد

نمایندگان کارگران طبق رسم سال‌های گذشته احتمالا برای تعیین حقوق کارگران روی چیز‌هایی مثل نرخ تورم و سبد معیشت دست می‌گذارند، اما آنطرف عددی که به عنوان میزان افزایش حقوق کارمندان مطرح شده می‌تواند تمام معادلات را عوض کند. حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳ هنوز به عدد نهایی نرسیده و احتمالا مثل سال‌های گذشته باید تا آخرین روز‌های اسفند منتظر بمانیم.

به گزارش اصناف شهر، یکی از موضوعات مهم ویژه پایان سال برای کارمندان و دریافت کنندگان حقوق از ارگان های مختلف به ویژه حقوق کارگران است. اطلاعات درباره افزایش حقوق و دستمزد‌ها در سال جدید برای این افراد بسیار مهم است. بخصوص اکنون که به پایان سال نزدیک می‌شویم، بسیاری از افراد به دنبال جابه‌جایی در محیط کار و کسب تجربیات جدید در موقعیت‌های شغلی تازه‌تر هستند. اطلاعات درباره حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ و میزان افزایش آن‌ها می‌تواند به شما در ترسیم مسیر شغلی جدید کمک کند. در ادامه، حداقل حقوق سال ۱۴۰۳ و عواملی که بر تعیین دریافتی خالص کارگران و کارمندان تأثیر می‌گذارند، بررسی می‌شوند.
جدول افزایش حقوق سال ۱۴۰۳

در حال حاضر، متوسط افزایش حقوق کارمندان به نسبت ۲۰ درصد تصویب شده است و حداقل حقوق آن‌ها نیز مبلغ ۱۰ میلیون تومان تعیین شده است. به اضافه‌ی این، ۳ هزار امتیاز (معادل ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان) به حقوق کارمندان دولت اضافه می‌شود و حق عائله‌مندی و حق اولاد آن‌ها نیز افزایش قابل توجهی خواهند داشت. با این توصیفات، متوسط افزایش حقوق کارمندانی که کمتر از ۲۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند، تقریباً ۴۰ درصد خواهد بود.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=10091

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.