تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
3

جریمه ۲۷ میلیاردی یک واحد بسته بندی گوشت

  • کد خبر : 8038
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
جریمه ۲۷ میلیاردی یک واحد بسته بندی گوشت

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد از ثبت تخلف و جریمه ۲۷ میلیارد ریالی یک واحد بسته بندی گوشت در استان البرز خبر داد.

به گزارش اصناف شهر، آقای مسعود امرالهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی درباره کشف تخلف گرانفروشی گوشت توسط یکی از شرکت‌های بسته‌بندی گفت: این شرکت پس از بسته بندی گوشت‌های وارداتی یارانه‌ای اقدام به گرانفروشی محصول و همچنین عرضه خارج از شبکه توزیع به بازار و واحدهای دیگر کرده است.

او افزود: با وجود تاکید بازرسان به عدم تولید و بسته‌بندی گوشت‌های خارج از مصوبه تنظیم بازار، این شرکت از این امر سر باز زده و به دلیل این که تفکیک این گوشت با گوشت تنظیم بازاری امکان‌پذیر نیست، توانستند گوشت را با قیمت بالاتر به بازار عرضه کنند.

امرالهی ادامه داد: بازرسان این تخلف را کشف و پرونده را با جریمه حدود ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: واحدهای صنفی که گوشت‌های تنظیم بازاری را بسته‌بندی و توزیع می‌کنند، چنانچه تخلفی داشته باشند بازرسان با واحد صنفی برخورد قاطع خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=8038

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.