تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
1

خبری خوش برای مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی

  • کد خبر : 7645
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
خبری خوش برای مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی

محمد رضا بیدی با بیان اینکه این افزایش شامل بازنشستگان، ازکارافتادگان و بازماندگان است گفت: کلیه معوقات از ابتدای امسال به همراه حقوق مرداد ماه به حساب مستمری بگیران صندوق واریز می‌شود.وی این نکته را یادآور شد که این افزایش حقوق شامل افرادی می‌شود که حکم آنان قبل از سال ۱۴۰۲ صادر شده است.

به گزارش اصناف شهر، به گفته بیدی این افزایش ۱۷۵ هزار نفر را در کشور شامل می‌شود که چهار هزار نفر از مستمری بگیران در استان مشمول این افزایش می‌شوند.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایراستان در ادامه اضافه کرد: از ابتدای امسال هزارو ۶۷۴ نفر در استان به عضویت این صندوق درآمدند.
بیدی این را هم گفت که تا کنون در استان ۷۶ هزار نفر بیمه شدند که اکنون ۴۳۰۰ نفر باز نشسته و از این صندوق مستمری دریافت می‌کنند.وی با بیان اینکه بیمه شدگان فقط ۳۰ درصد حق بیمه را پرداخت می‌کنند و ۷۰ درصد را دولت پرداخت می‌کند، از افراد ۱۸ تا ۵۰ سال گروه هدف خواست از این فرصت برای عضویت در صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استفاده کنند.از جمعیت یک میلیون نفری خراسان شمالی بیش از ۴۴ درصد در روستا‌ها زندگی می‌کنند.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=7645

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.