تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
3

خرید تضمینی گندم به بیش از ۱۰ میلیون تن رسی

  • کد خبر : 7746
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
خرید تضمینی گندم به بیش از ۱۰ میلیون تن رسی

معاون وزیر جهاد گفت: خرید تضمینی گندم در سراسر کشور به بیش از ۱۰ میلیون تن رسیده که نسبت به سال قبل ۳ میلیون تن رشد داشته است.

به گزارش اصناف شهر، آقای سعید راد با تأکید بر رشد ۴۳ درصدی خرید تضمینی گندم نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: امسال خرید تضمینی گندم در مناطق سردسیر کشور که محصول گندمشان دیرتر از سایر نقاط کشور برداشت می‌شود، همچنان ادامه دارد.

او با اشاره به واریز ۴۸ درصد از پول خرید گندم به حساب کشاورزان، از اهتمام حداکثری برای پرداخت کل مطالبات این عزیزان و جلب رضایت ایشان خبر داد و گفت: تلاش‌های‌مان برای تأمین پول گندم‌های خریداری شده و به‌روزرسانی پرداخت‌ها با تمام توان ادامه دارد.

راد با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۷ هزار میلیارد تومان بیشتر از مبلغ کل خرید سال گذشته، از کشاورزان گندم خریداری کرده‌ایم، افزود: ارزش گندم‌های خریداری شده تا این تاریخ به بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

او با اشاره به اینکه استان خوزستان با خرید تضمینی یک میلیون و ۷۲۰ هزار تُن، پیشتاز خرید تضمینی گندم در کشور است، گفت: استان‌های کرستان با خرید یک میلیون و ۷۸هزار تُن و فارس با خرید یک میلیون و ۲ هزار تُن، پس از استان خوزستان در رتبه‌های بعدی خرید تضمینی گندم قرار دارند و میزان خریدشان از مرز یک میلیون تُن گذشته است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه بعد از این ۳ استان به ترتیب استان‌های کرمانشاه با ۷۹۸هزار تُن، آذربایجان غربی با خرید ۶۲۲ هزار تُن، گلستان با خرید ۵۵۵هزار تُن و لرستان با خرید ۴۸۶ هزار تُن گندم قرار دارند، گفت: خرید این محصول در استان‌های سردسیر ادامه دارد و مراکز خرید برای تحویل مابقی گندم کشاورزان در سرتاسر کشور آماده هستند.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=7746

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.