تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
1

دفتر شرکت کوروش کمپانی شبانه تخلیه شد/ سرانجام فروشنده‌ی جنجالی آیفون ۱۳

  • کد خبر : 9842
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
دفتر شرکت کوروش کمپانی شبانه تخلیه شد/ سرانجام فروشنده‌ی جنجالی آیفون ۱۳

این شرکت یکی از فروشنده‌های آیفون ۱۳ به قیمت ۲۰میلیون تومان بود که با تبلیغات گسترده بازیگرها، فوتبالیست‌ها و… موفق به جلب اعتماد و فریب مالباخته‌ها شده بود. وب سایت این شرکت هم از حدود یک هفته پیش، به صورت کامل از دسترس خارج شده بود.

به گزارش اصناف شهر، یکی از این شرکت‌ها، کوروش کمپانی بود که به‌واسطه همین تبلیغات گسترده و حتی با استفاده از چهره‌های مشهور و سلبریتی‌ها، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و موفق به جلب اعتماد و فریب مالباخته‌ها شد.

از همان ابتدا هم می‌شد حدس زد که این تبلیغات فروش آیفون ۲۰ میلیونی، چیزی جز فریب مشتریان نیست و می‌توانستیم عاقبت چنین شرکت‌هایی و فریب‌خوردگان آن‌ها را متوجه شویم. اخیرا در اخبار داشتیم که دفتر شرکت کوروش کمپانی پلمپ شد.

گفته شد که این دفتر به‌دلیل شکایات متعدد خریدارانی که خرید خود را دریافت نکرده بودند، پلمپ شده است؛ با این حال همچنان درگاه خرید این مجموعه و امکان خرید از وبسایت کوروش کمپانی وجود داشت و مدیران کوروش کمپانی نیز مدعی شدند که پلمپ دفترشان دلایل دیگری داشته و هیچ کلاهبرداری و شاکی خصوصی در کار نبوده است.

چند روزی می‌شود که وبسایت کوروش کمپانی به‌طور کامل از دسترس خارج شده است و حالا نیز دفتر این مجموعه به‌صورت شبانه تخلیه شده است. مدیران این شرکت نیز در حال حاضر متواری هستند و خریداران و فریب‌خوردگان این مجموعه در صدد شکایت از آن‌ها برآمده‌اند. باید دید در روز‌های آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. امیدواریم هر چه زودتر با بازداشت مدیران این شرکت کلاهبردار، اجازه تضییع حقوق مشتریان داده نشود.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=9842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.