تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
1

رئیس سازمان بورس: سود سهام عدالت تا پایان آذر ماه واریز می‌شود

  • کد خبر : 9025
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
رئیس سازمان بورس: سود سهام عدالت تا پایان آذر ماه واریز می‌شود

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه مرحله اول سود سهام عدالت تا پایان آذر ماه و شب یلدا به حساب سهامداران واریز می‌شود، گفت: برخی شرکت‌ها هنوز سود را واریز نکرده‌اند که موظف‌ هستند در روز‌های آتی این کار را انجام دهند.

به گزارش اصناف شهر، مجید عشقی دوشنبه شب با حضور در برنامه تلویزیونی، درباره شرایط و نحوه پرداخت سود سهام عدالت اظهار کرد: مرحله اول سود سهام عدالت تا پایان آذر ماه و شب یلدا واریز خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی شرکت‌ها هنوز سود مجامع را واریز نکردند، افزود: از بین ۳۶ شرکت که باید سود سهام عدالت را پرداخت کنند، ۶ شرکت این سود را هنوز پرداخت نکرده‌اند که موظف هستند در روز‌های آتی این کار را انجام دهند.

رئیس سازمان بورس ادامه داد: شرکت‌های «گروه مپنا، فجر انرژی خلیج فارس، پالایش نفت بندرعباس، فولاد آلیاژی ایران، معدنی و صنعتی گل گهر و پارس سویچ» هیچ مبلغی را برای سود سهام عدالت پرداخت نکرده‌اند. این شرکت‌ها در صورتی که هر چه سریع‌تر سود را واریز نکنند، جریمه می‌شوند که در مرحله اول به کمیته فراخوانده خواهند شد و اگر باز هم واریز نکنند از طریق قضایی وارد می‌شوند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم سود سهام عدالت تا پایان سال واریز می‌شود، گفت: این سود با دوره‌های مختلف متفاوت است و دارندگان سهام عدالت سهام‌های مختلفی دارند. افرادی که سهام یک میلیون تومانی دارند در این مرحله یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان سود دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان بورس تصریح کرد: افرادی که برگه سهام ۴۰۰ یا ۵۰۰ هزار تومانی دارند، سود ۶۰۰ هزار تومانی به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=9025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.