تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
1

ساتنا، پایا و تمام خدمات بانکی برای مشتریان موسسه نور برقرار است

  • کد خبر : 8973
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸
ساتنا، پایا و تمام خدمات بانکی برای مشتریان موسسه نور برقرار است

طبق اعلام مدیر عامل بانک ملی، ساتنا و پایا و تمام خدمات بانکی برای مشتریان موسسه نور برقرار است و مشتریان هیچ نگرانی درباره سپرده‌هایشان نداشته باشند. ما متعهد به ایفای تعهدات موسسه نور هستیم.

به گزارش اصناف شهر، صدقی مدیرکل نظارت بر بانک‌ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی در باره اینکه آیا موسسه نور ادغام شده یا انتقال یافته به بانک ملی؛ گفت: در گام اول موسسه نور شخصیت حقوقی دارد و بحث ادغام و انحلال مطرح نیست بلکه به منظور تمیزسازی ترازنامه این موسسه، بخشی از دارایی‌ها و سپرده ها به بانک ملی منتقل می شود؛ بنابراین فعلا موسسه نور وجود دارد و فقط حساب ها و دارایی ها به بانک ملی منتقل شده است.

او ادامه داد: اصلاح نظام بانکی سالهاست جزو تکالیف بانک مرکزی مطرح می شود از سال ۹۷ این موضوع به صورت جدی‌تر پیگیری می شود؛ در برنامه ریزی های انجام شده ناترازی بانک ها مشخص شد و موسسه نور هم ناترازی داشت و به همین منظور بانک مرکزی نسبت به انتقال این موسسه به بانک بزرگ و دارای پشتوانه اقدام کرد.

صدقی درباره اینکه چه اشکالی در نور وجود داشت که منجر به انتقال آن شد؟ گفت: مشکل اصلی همان ناترازی ای بود که در ترازنامه و دارایی ها و بدهی های این موسسه وجود داشت؛ ناترازی یعنی یک موسسه نمی تواند مانند یک موسسه یا بانک عادی عملیات بانکی نرمال و دارایی های مولد داشته باشد.

نجارزاده مدیرعامل بانک ملی درباره وضعیت سپرده گذاران موسسه نور گفت: از روز شنبه فرایند انتقال نور به بانک ملی رسما انجام می شود و مشتریان این موسسه همان خدماتی که از موسسه دریافت می کردند می توانند با مراجعه به شعب موسسه نور، خدمات بانکی را از بانک ملی دریافت کنند.

ساتنا و پایا و تمام خدمات بانکی برای مشتریان موسسه نور برقرار است و هیچ خللی در ارائه خدمات ایجاد نمی شود؛ از روز شنبه در شعب موسسه نور باجه بانک ملی فعالیت خواهد کرد و مشتریان حساب نور را به بانک ملی منتقل می کنند.

الان ۳۳ همت سپرده موسسه نور به بانک ملی منتقل شده است، تصریح کرد:

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=8973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.