تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
0

سقف قیمت سکه شکست/ قیمت طلا، عجیب شد

  • کد خبر : 10241
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
سقف قیمت سکه شکست/ قیمت طلا، عجیب شد

سکه‌های بهار و گرمی به کانال بالاتر صعود کردند و هر مثقال طلا ۱۴ میلیون تومان شد. در یک سال اخیر سکه بهار با بازدهی ۳۰ درصدی بیشترین رشد قیمت را در بازار طلا داشت.

به گزارش اصناف شهر، قیمت طلا و سکه روز دوشنبه و آخرین روز معاملاتی امسال در روند افزایشی قرار گرفت. این افزایش قیمت در حالی بود که قیمت دلار افزایشی نداشت و انس جهانی طلا رشد پنج دلاری داشت.

در یک سال اخیر قیمت طلا و سکه بازدهی مثبت در تمام قطعات و وزن‌ها داشت. در مدت یاد شده سکه بهار با افزایش هشت میلیون تومانی بیشتری بازدهی را در بازار طلا تجربه کرد.

در تصویر زیر نمودار بازدهی یک ساله طلا و سکه نمایش داده شده است:

سکه بهار ۳۶ میلیونی شد

سکه امامی روز دوشنبه ۲۸ اسفند با افزایش ۶۱۴ هزار تومانی در کانال ۳۸ میلیون تومانی پیشروی کرد و با قیمت ۳۸ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان معامله شد. سکه‌ بهار افزایش ۳۱۵ هزار تومانی داشت و در کف کانال ۳۶ میلیون تومانی ایستاد.

گفتنی است روز دوشنبه نیم‌سکه با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی برخلاف روزهای گذشته کمترین رشد قیمت را در بازار سکه داشت و با قیمت ۲۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد و سکه گرمی ۲۰۰ هزار تومان گران شد و هفت میلیون تومانی شد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=10241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.