تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
2

قطع انشعابات و پوشاندن خانه‌های پلاک قرمز با بتن

  • کد خبر : 8999
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
قطع انشعابات و پوشاندن خانه‌های پلاک قرمز با بتن

سردار احمد رضا رادان فرمانده کل نیروی انتظامی ظهر امروز در حاشیه اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر از محله‌های شوش و هرندی و پاک‌سازی این محلات که به همراه سردار محمدیان انجام شد، به خبرنگاران گفت: یکی از مسائلی که مردم در تهران را به خصوص در محله‌های شوش و هرندی آزار می‌داد وجود معتادان متجاهر بود ما قول دادیم که به همراه همکاران این دغدغه را برداریم.

به گزارش اصناف شهر، سردار رادان گفت: در بررسی‌ها مردم محل هم همراه شدند اعم از کسبه گرفته تا کسانی که فعالیت اجتماعی و فرهنگی داشتند. در طرح ضربتی معتادان متجاهر، تعدادی از این افراد به همراه کارتن خواب‌ها جمع آوری شدند. وجود کارتن‌خواب‌ها از لحاظ روحی و روانی آسیب زننده است.

وی تصریح کرد: برای از خانه‌ها یا مکان‌هایی وجود داشت که به پلاک قرمز مشهور هستند برخی از این مکان‌ها خریده شده یا رها شده‌اند معتادان آنجا جمع شده و از آن مکان‌ها برای سرقت‌های خرد استفاده می‌شود.

معتادان متجاهر در این اماکن هم جمع آوری شده‌اند. هر روز این جمع آوری اتفاق می‌افتد اما از شب گذشته این تعداد به ۵۰ تا ۶۰ نفر رسیده است.

سردار رادان گفت: این افراد جمع آوری و ساماندهی شده‌اند نسبت به تغییر لباس آنها که ناخوشایند بود هم اقدام شد. همچنین برای اولین بار تعدادی از پلاک‌های قرمز که محل حضور این افراد بود را فقط پلمپ نکردیم بلکه ورودی آنها را با بتن پوشاندیم. همچنین انشعابات آب و برق آنها را برداشته‌ایم و مراقبت کردیم که مجدد به این مکان‌ها وارد نشوند.

وی افزود: برای منازل بلاصاحب اخطار قرمز داده شده که در مدت ۳ ماه باید تعیین تکلیف شود وگرنه شهرداری ورود می‌کند.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=8999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.