تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
2

قیمت یارانه‌ای گاز مایع تغییر نکرده است

  • کد خبر : 8963
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
قیمت یارانه‌ای گاز مایع تغییر نکرده است

غلامحسین افتخاری، معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز، امروز در خصوص گاز‌های مایع، گفت: بر اساس مصوبه ۲۸ مردادماه سال ۱۴۰۲ هیات وزیران در ارتباط با بودجه سال ۱۴۰۲ وزارت نفت مکلف شده است که از ابتدای آذرماه گاز مایع افرادی که شامل شرایط سهمیه یارانه‌ای نیستند، با قیمت فوب خلیج‌فارس توزیع کند.

به گزارش اصناف شهر، افتخاری اشاره‌ای به خانوار‌های که شامل سهمیه یارانه‌ای هستند کرد و افزود: گاز مایع خانوارهای شامل سهمیه یارانه‌ای، همچنان به‌صورت یارانه‌ای و سهمیه‌ای و با همان قیمت پیشین ۲۷هراز و نهصد تومان عرضه خواهد شد.

افتخاری در خصوص نرخ خانوار‌های که شامل سهمیه یارنه‌ای نیستند( نرخ فوب خلیج فارس)، گفت: نرخ فوب خلیج‌فارس شناور است و امکان دارد هر ماه تغییر کند، ولی اکنون با قیمت خدمات سیصد و چهل هزار تومان عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: این نرخ، نرخ تحویل به مصرف کنندگان درب تاسیسات است اگر غیر از این نرخ دریافت کردند با شماره تلفن ۱۲۴ بازرگانی تماس بگیرند.

افتخاری در خصوص سهمیه ماهیانه استان البرز، گفت: در استان البرز برای خانوار‌های فاقد گاز و نفت‌سوز درماه جاری سهمیه را ۵۰ کلیوگرم در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: خانوارهای که درحال حاضر نیازمند گاز مایع هستند با مراجعه به سامانه سدف (سامانه فرآورده‌های نفتی) نسبت به ثبت نام و در خواست گاز مایع مورد نیاز خود اقدام کنند.

افتخاری در خصوص دارندگان ‌خودرو‌های گاز مایع سوز، گفت: این افراد تا ابتدا شهریور ماه فرصت داشتند در سامانه irngv.mimt.gov.ir ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: افرادی که اقدام به ثبت‌نام کردند، ماهیانه ۴۴ کیلو سهمیه برای خودروهای ال.پی.جی سوز در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=8963

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.