تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
6

مرغ کمتر از نرخ مصوب در حال توزیع است

  • کد خبر : 6387
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
مرغ کمتر از نرخ مصوب در حال توزیع است

آقای مسعود امرالهی مدیر دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی با اشاره به آرامش موجود در تولید و توزیع مرغ گرم در بازار، گفت: با پیگیری‌های انجام شده شاهد افزایش روند جوجه‌ریزی طی چند روز گذشته و افزایش تولید مرغ گرم هستیم.

به گزارش اصناف شهر، امراللهی افزود: میزان ورود مرغ گرم به استان تهران نسبت به ابتدای سال ۴ برابر شده و اکنون توزیع مرغ در میدان بهمن تهران کمتر از قیمت مصوب است.

امرالهی با تاکید بر این که روند افزایش تولید مرغ ادامه‌دار خواهد بود، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که روند قیمتی در بازار مرغ گرم نزولی بوده است.

او با اشاره بر تشدید نظارت بر بازار مرغ گرم در استان‌های شمالی کشور، گفت: نیروهای متخصص دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و همچنین دفتر امور طیور وزارت جهاد کشاورزی در بازدیدهای انجام شده از مرغداری‌های استان‌های شمالی، با مرغداری‌هایی مواجه شدند که سن گله آنها بیش از سن مصوب بود و گاها تا ۶۳ روز می‌رسید؛ این واحدهای متخلف به تعریزات معرفی شدند.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: از ابتدای طرح تشدید نظارت، حدود ۹۶ هزار و ۳۷۳ مورد بازرسی در حوزه مرغ در سراسر کشور انجام شده که ۱۸ هزار و ۵۹۰ پرونده به تعزیرات معرفی شده است

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=6387

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.