تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
2

مطالبات گندمکاران تا پایان مرداد پرداخت می‌شود

  • کد خبر : 7606
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶
مطالبات گندمکاران تا پایان مرداد پرداخت می‌شود

سیدمحمد دهنوی اظهارکرد: در گلستان کشاورزانی که تا تیرماه ۱۴۰۲ گندم خود را تحویل داده بودند، مبلغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم را دریافت کردند.

به گزارش اصناف شهر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان افزود: اما کشاورزانی که گندم آن ها دیرتر برداشت شده و گندم خود را تحویل داده اند، لیست اسامی آن ها به بانک رفته اما وجه گندم هنوز پرداخت نشده است.

وی بیان کرد: براساس وعده دولت، مقرر شده بود که تا ۱۰ مرداد مطالبات این افراد پرداخت شود ولی رقم چندانی واریز نشد و تنها مطالبات تا یک مرداد پرداخت شده است.

دهنوی اضافه کرد: بقیه تعهد (مازاد سقف ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۵ هزار تومان) چون در منابع بودجه ای پیش بینی نشده بود باید اجازه و اختیار جابجایی منابع را به دولت داده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: براساس قول وزیر جهاد کشاورزی و مصوبه هیئت وزیران، پیش بینی بر این است که تا ۳۱ مرداد مطالبات گندمکاران پرداخت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد که امسال برای اولین بار خرید تضمینی سه رقم برنج پرمحصول هم آغاز شده و این موضوع به امنیت غذایی و حمایت از کشاورزان کمک خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=7606

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.