تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
0

واریز یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی به مدت ۳ ماه برای مردم

  • کد خبر : 9852
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
واریز یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی به مدت ۳ ماه برای مردم

حسینعلی خواجه مظفری امشب با اشاره به جزئیات واریز این یارانه تشویقی گفت: این یارانه تشویقی به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، عید نوروز و ماه رمضان برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی به ازای هر فرد ۲۲۰ هزار تومان تا سه ماه آینده در کارت سرپرستان خانوار شارژ می‌شود.

به گزارش اصناف شهر، مظفری افزود: افراد در این مرحله اول تا هفدهم اسفند فرصت دارند برای خرید کالا‌های تعیین شده به فروشگاه‌های منتخب مراجعه کنند.
خواجه مظفری ادامه داد: در استان ۲ هزار و پنج فروشگاه و ۱۳۰ فروشگاه زنجیره‌ای برای خرید کالا‌های یارانه تشویقی فعال است و نیازی به ازدحام و عجله مردم برای خرید از یک فروشگاه نیست.
او افزود: افراد می‌توانند برای آگاهی از فروشگاه‌های منتخب در گلستان اپلیکیشن شما را نصب و آدرس آنها را در استان دریافت کنند.
او گفت: افراد برای آگاهی از اینکه مشمول یارانه تشویقی شده اند یا خیر، می‌توانند از شنبه هفته آینده از طریق کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* اقدام و برای آگاهی از وضعیت دهک و اقتصادی سرپرست خانوار و اعتراض نسبت به دهک بندی انجام شده خانوار به سامانه حمایت مراجعه کنند.
او افزود: سامانه تلفنی ۰۲۱۶۳۶۹ نیز برای ثبت اعتراض و سوالات هموطنان در این زمینه در نظر گرفته شده است.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان همچنین با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در گلستان گفت: این طرح اختیاری است و افراد می‌توانند بجای دریافت یارانه نقدی ؛ از فروشگاه‌های مشمول طرح یازده قلم کالا را بر مبنای قیمت سال ۱۴۰۱ خرید کنند و مابه التفاوت آن را متناسب با نرخ تورم دولت می‌پردازد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=9852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.