تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
2

واریز ۹۷۰ میلیارد تومان سود از طریق سجام

  • کد خبر : 6892
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
واریز ۹۷۰ میلیارد تومان سود از طریق سجام

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در هفته پایانی خرداد ماه سال جاری بیش از ۹۷۰ میلیارد تومان سود از طریق اطلاعات سامانه (سجام) به حساب سهامداران واریز شد.

به گزارش اصناف شهر و به نقل از روابط عمومی سمات، اطلاعات منتشر شده در خصوص جزئیات واریز مطالبات جاری و سنواتی سهامداران در هفته پایانی خرداد ماه امسال نشان می‌دهد که در این بازه زمانی، چهار ناشر سود سنواتی و شش ناشر سود جاری صاحبان سهام خود را پرداخت کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، در این دوره زمانی، چهار شرکت «صنایع پتروشیمی دهدشت، داروسازی ابوریحان، مجتمع فولاد خراسان و بیمه پاسارگاد»، سود سنواتی ۱۶ هزار و یک سهامدار را که شامل ۳۶ میلیارد و ۸۹۱ میلیون تومان می‌شود را با استفاده از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) واریز کرده‌اند.

همچنین در هفته پایانی خرداد ماه امسال، شش ناشر «سرمایه‌گذاری ملی ایران، سرمایه‌گذاری ارس صبا، پارس فولاد سبزوار، پتروشیمی تندگویان، همکاران سیستم و سیمان کردستان»، سود جاری ۷۲۹ هزار و ۹۷۶ سهامدار که شامل ۹۳۴ میلیارد و هفت میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=6892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.