تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
7

پرداخت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان در بانک رفاه کارگران آغاز شد

  • کد خبر : 6984
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
پرداخت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان در بانک رفاه کارگران آغاز شد
همزمان با پایان مرحله اول ثبت‌نام تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان (مستمری‌بگیران) تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، پرداخت این تسهیلات از سوی بانک رفاه کارگران به ۳۸۹۷۵ متقاضی واجد شرایط آغاز شد.

به گزارش خبرشهر، ثبت‌نام بازنشستگان (مستمری‌بگیران) متقاضی دریافت تسهیلات از طریق سهمیه‌های اعلامی از سوی سازمان تامین اجتماعی به مبادی ذیربط از جمله کانون‌های بازنشستگی استانی و عالی انجام شد و با معرفی متقاضیان واجد شرایط به بانک رفاه کارگران، فرایند پرداخت این تسهیلات در خرداد ماه سال جاری آغاز و طی تیرماه سال جاری به حساب متقاضیان واریز خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این تسهیلات به صورت غیرحضوری، با کارمزد ۴ درصد و مدت بازپرداخت ۲۴ ماهه، بدون اخذ ضامن و صرفا از طریق صدور گواهی کسر اقساط توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه توسط بانک رفاه کارگران به بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در سال جاری تداوم خواهد یافت و این تسهیلات از طریق فرآیندهای حضوری و غیرحضوری به معرفی‌شدگان از سوی این سازمان پرداخت خواهد شد.

شایان ذکر است بانک رفاه کارگران از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه نسبت به پرداخت تسهیلات به بیش از ۳۴ هزار نفر از بازنشستگانی متقاضی که در اسفند ماه سال گذشته ثبت‌نام کرده بودند، از طریق فرآیند غیرحضوری اقدام کرد.

خاطرنشان می‌شود، “دریافت مستمری از بانک رفاه کارگران”، “نداشتن سابقه چک برگشتی یا رفع سوءاثر نشده”، “نداشتن اقساط معوق” و “عدم دریافت تسهیلات مشابه و داشتن مانده بدهکار در سرفصل مد نظر”، شرایط لازم به منظور دریافت این تسهیلات هستند.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=6984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.