تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
4

پرداخت مطالبات گندمکاران دشت آزادگان

  • کد خبر : 6898
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶
پرداخت مطالبات گندمکاران دشت آزادگان

حمید سیلاوی اظهار داشت: گندمکارانی که تا پیش از این تاریخ محصول خود را تحویل سیلو داده بودند، توانستند پول خود را دریافت کنند.

به گزارش اصناف شهر، رییس شورای کشاورزی شهرستان دشت آزادگان گفت: پرداخت هزینه گندم کشاورزان ناقص انجام شده بود که باعث نگرانی این قشر شد و مطالبه گر پول محصول خود بودند.

فرماندار شهرستان دشت آزادگان ادامه داد: مطالبه گندمکاران منطقه کاملا به حق بود و با توجه به اینکه گندم در امنیت غذایی کشور بسیار اثر گذار است افزود: ایجاد رضایت‌مندی در گندمکاران یک اصل مهم در منطقه است به همین منظور امروز مطالبات افرادباقی مانده، پرداخت شد.
سیلاوی گفت: گندمکارانی که تا کنون مطالبات اولیه خود را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به فرمانداری پیگیر دریافت مطالبات خود باشند، امید است باپیگیری‌های مستمر مابه تفاوت قیمت گندم نیز هرچه سریعترپرداخت می‌شود، اکنون به طور یکسان پرداخت اولیه به قیمت قبلی پرداخت شد.
در شهرستان دشت آزادگان ۲ سیلو و سه مرکز خرید گندم وجود دارد.
دشت آزادگان در سال گذشته بیشترین میزان گندم تولیدی دربین شهرستان‌های استان را داشته و امسال نیز باتوجه به زیر کشت بردن نزدیک به ۵۰ هزار هکتار زمین کشاورزی برای کشت گندم، بیش از ۱۱۰ هزار تن گندم برداشت شده است.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=6898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.