تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
1

پرداخت وام تا سقف ۱۵ میلیون تومان به مستمری بگیران بیمه اجتماعی روستائیان، عشایر و کشاورزان

  • کد خبر : 9891
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
پرداخت وام تا سقف ۱۵ میلیون تومان به مستمری بگیران بیمه اجتماعی روستائیان، عشایر و کشاورزان

مدیرعامل بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان گفت: همه مستمری بگیرانی که نیاز به دریافت وام دارند می‌توانند از طریق ثبت‌نام برای دریافت ۵ تا ۱۵ میلیون تومان تسهیلات به صورت قرض الحسنه اقدام کنند.

به گزارش اصناف شهر، بیت اله برقراری مدیرعامل بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: درحال حاضر حدود ۱۹۲ هزار نفر مستمری بگیر عضو صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، عشایر و کشاورزان هستند که در سراسر کشور سکونت دارند.

به همه این افراد عیدی پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: تعداد کل بیمه شدگان صندوق ما حدود ۲ میلیون ۷۰۰ هزار است که از این تعداد، ۸۰۰ هزار نفر در دولت سیزدهم جذب شده‌اند این تعداد معادل ۶ سال سنوات دولت‌های گذشته است.

مدیرعامل بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان افزود: جذب این ۸۰۰ هزار نفر با نگاه بسیجی و انقلابی رخ داد است. در سال‌های گذشته افراد اطلاعات درستی از وجود این صندوق نداشتند؛ اما با اطلاع رسانی‌های مفید و به جا توانستیم حدود ۸۰۰ هزار نفر بیمه شده جدید را از سراسر کشور جذب کنیم.

برقراری در رابطه با پرداخت وام به مستمری بگیران گفت: همه مستمری بگیرانی که نیاز به دریافت وام دارند می‌توانند از طریق ثبت‌نام برای دریافت ۵ تا ۱۵ میلیون تومان تسهیلات به صورت قرض الحسنه اقدام کنند.

وی مطرح کرد: در پرداخت وام محدودیتی وجود ندارد افراد بدون نیاز به ضامن و مراجعه به بانک می‌توانند این وام را دریافت کنند. اقساط این تسهیلات به صورت ماهانه از حساب مستمری بگیران کسر می‌شود.

مدیرعامل بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان در خصوص نحوه بازنشستگی بیمه شدگان این صندوق گفت: کسانی که ۱۵ سال حق بیمه پرداخت کنند و سنشان به ۶۵ سال برسد می‌توانند بازنشسته شوند. اما کسانی که جوان‌تر عضو صندوق ما می‌شوند باید طبق قانون عمل کنند و سال‌های بیشتری حق بیمه پرداخت کنند تا به سن بازنشستگی برسند.

برقراری خاطرنشان کرد: بیمه تکمیلی در صندوق ما سه فاز دارد که اختیاری است. فاز اول در استان‌های همدان، اصفهان و آذربایجان شرقی انجام شد و نتیجه خوبی هم داشت. فاز دوم مستمری بگیران سراسر کشور هستند و فاز سوم برای همه بیمه شدگان است.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=9891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.