تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
1

پرداخت ۳۹ میلیارد تومان تسهیلات به بازنشستگان صندوق بازنشستگی

  • کد خبر : 7656
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
پرداخت ۳۹ میلیارد تومان تسهیلات به بازنشستگان صندوق بازنشستگی

منوچهر صفرپور پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران از عضویت ۲۰ هزار بازنشسته در صندوق بازنشستگی کشوری استان خبر داد.

به گزارش اصناف شهر، صفرپور اظهار کرد: تا کنون ۲۲۷ میلیارد تومان حقوق با میانگین ماهانه ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به بازنشستگان عضو صندوق پرداخت شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تسهیلات خوبی در اختیار بازنشستگان قرار می‌گیرد تصریح کرد: ۴۵۰ میلیارد تسهیلات برای بازنشستگان عضو این صندوق در نظر گرفته شده است.

صفرپور با تاکید بر اینکه میزان تسهیلات ۲ برابر افزایش پیدا کرده است گفت: تا به امروز ۳۹ میلیارد تومان تسهیلات به بازنشستگان این استان پرداخت شده است.

وی با اذعان بر اینکه حمایت از فرزندان دانشجو بازنشستگان را نیز در دستور کار خود داشته‌ایم گفت: ۶ میلیون تومان به دانشجویان در مقطع کارشناسی ،۸ میلیون در مقطع ارشد و دکتری جهت هزینه پایا نامه‌ها وام داده می‌شود که می‌توانند به صورت غیر حضوری به سایت صندوق بازنشستگی رجوع کرده و وام را دریافت کنند.

صفرپور به خدمات فرهنگی و ورزشی به بازنشستگان اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره ورزشی، اتومبیل رانی، برگزاری اردوهای زیارتی، تهیه سفر کارت که با استفاده از آن می‌توانند از اقامتگاه‌ها ۵۰ درصد تخفیف دریافت کنند و … از جمله خدمات رفاهی است که برای بازنشستگان عضو این صندوق در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: میانگین سن بازنشستگان در این استان ۶۱ سال و زمان بازنشستگی آنها ۵۱ سال است.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=7656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.