تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
1

پورشه ۸۰ میلیاردی قاچاق در بوشهر توقیف شد

  • کد خبر : 6823
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱
پورشه ۸۰ میلیاردی قاچاق در بوشهر توقیف شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف و توقیف یکدستگاه خودرو سواری پورشه قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال از سوی مامورین یگان امداد شهرستان بوشهر خبر داد.

به گزارش اصناف شهر، سردار حیدر سوسنی سه‌شنبه ۳۰ خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته مأموران یگان امداد شهرستان بوشهر هنگام گشت زنی در نوار ساحلی این شهر یک دستگاه خودرو سواری پورشه را که با حرکات مخاطره آمیز و سرعت بالا منجر به ایجاد خسارت به خودروهای شهروندان و برهم زدن نظم عمومی گردیده بود را شناسایی و پس از اقدامات اطلاعاتی نهایتا موفق به توقیف آن در یکی از شهرهای همجوار شدند.

وی افزود: مأموران پس از انتقال خودرو به مقر انتظامی و بررسی کارشناسی از جعلی بودن پلاک خودرو اطمینان یافته که با بررسی دقیق‌تر مشخص گردیده خودرو قاچاق و به صورت غیر قانونی از مبادی غیررسمی وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به انتقال خودرو به سازمان اموال تملیکی و دستگیری راننده و سرنشین خودرو، پس از تشکیل پرونده و معرفی به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: ارزش خودرو توسط کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سوسنی در خاتمه با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است، به شهروندان توصیه کرد: در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هر گونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=6823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.